Gå til innhold

Stonegard avskjedkonsert 17.01.09

M-Gard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svart Stonegard t-skjorte med hodeskallen på, halvlangt, blondt hår, tighte grå bukser og allstar bå sko. Hadde på olajakka med svær Sonegard skalle på ryggen på starten. Og arrows genser :)

Da så jeg deg! :p

Selv gikk jeg i svart t-skjorte (Uten noe på) og olabukser, har ganske kort hår, og to skjeggstumper på haka. Sto nesten helt framme, var to forann meg, sto på venstre siden.

Og ja, konserten var helt rå! Herlig setlist. :D

Lenke til kommentar
Svart Stonegard t-skjorte med hodeskallen på, halvlangt, blondt hår, tighte grå bukser og allstar bå sko. Hadde på olajakka med svær Sonegard skalle på ryggen på starten. Og arrows genser :)

Du så ut som en rimelig hardbarka Stonegard fan. Du og han kisen med svarte bukseseler, han var ganske vill under konserten. Fikk håret hans i trynet hele tida.

Det var awesome.

Lenke til kommentar

Du så ut som en rimelig hardbarka Stonegard fan. Du og han kisen med svarte bukseseler, han var ganske vill under konserten. Fikk håret hans i trynet hele tida.

Det var awesome.

Takk, takk :) Snakker du han som sto bak meg som gikk på en ganske snodig måte? :p

Endret av M-Gard
Lenke til kommentar

Da så jeg deg! :p

Selv gikk jeg i svart t-skjorte (Uten noe på) og olabukser, har ganske kort hår, og to skjeggstumper på haka. Sto nesten helt framme, var to forann meg, sto på venstre siden.

Og ja, konserten var helt rå! Herlig setlist. :D

Tror du sto akkuratt forran meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...