Marius Fjeld Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Rundt halv åtte. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ok. Færre enn forventet ass. Trodde det kom til å bli stappa jeg Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Åååhh! Gleder meg til i kveld.. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 OH MAN! DET VAR AWESOME! Shiiiiiit! Jeg er hes, har vondt i hodet og ørene mine, spesielt det venstre, piper som faen. Med andre ord. GREAT SUCCESS! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Virket som om de sluttet med en boom da. det fortjener de Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Rå setlist! Veldig vellykket kveld Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Noen som kan fortelle hvordan de selv var kledd? Så jeg får litt innblikk i hvem som var der. Selv gikk jeg i svarte, ganske stramme jeans, svart hettegenser og svarte converse med klussing på. Endret 17. januar 2009 av Bollehamster Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Svart Stonegard t-skjorte med hodeskallen på, halvlangt, blondt hår, tighte grå bukser og allstar bå sko. Hadde på olajakka med svær Sonegard skalle på ryggen på starten. Og arrows genser Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Svart Stonegard t-skjorte med hodeskallen på, halvlangt, blondt hår, tighte grå bukser og allstar bå sko. Hadde på olajakka med svær Sonegard skalle på ryggen på starten. Og arrows genser Da så jeg deg! Selv gikk jeg i svart t-skjorte (Uten noe på) og olabukser, har ganske kort hår, og to skjeggstumper på haka. Sto nesten helt framme, var to forann meg, sto på venstre siden. Og ja, konserten var helt rå! Herlig setlist. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg sto helt forran på venstre side. Sto du nærme meg? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Må nesten ha gjort det da.. Ikke at jeg så deg under konserten, (Følgte mest på på scenen jeg). Men så deg rett før. ^^ Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Må nesten ha gjort det da.. Ikke at jeg så deg under konserten, (Følgte mest på på scenen jeg). Men så deg rett før. ^^ Ok, tror jeg vet hvem du er, men er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er ganske stor, (1.92 høy) og lubben.. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Svart Stonegard t-skjorte med hodeskallen på, halvlangt, blondt hår, tighte grå bukser og allstar bå sko. Hadde på olajakka med svær Sonegard skalle på ryggen på starten. Og arrows genser Du så ut som en rimelig hardbarka Stonegard fan. Du og han kisen med svarte bukseseler, han var ganske vill under konserten. Fikk håret hans i trynet hele tida. Det var awesome. Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det var en syk konsert, sykt bra! Synd at det var den siste konserten.. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Svart Stonegard t-skjorte med hodeskallen på, halvlangt, blondt hår, tighte grå bukser og allstar bå sko. Hadde på olajakka med svær Sonegard skalle på ryggen på starten. Og arrows genser Du så ut som en rimelig hardbarka Stonegard fan. Du og han kisen med svarte bukseseler, han var ganske vill under konserten. Fikk håret hans i trynet hele tida. Det var awesome. Takk, takk Snakker du han som sto bak meg som gikk på en ganske snodig måte? Endret 18. januar 2009 av M-Gard Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Var en kar som tok bilde av meg med Ronny og Grrim Håper jeg får tak i det på en eller annen måte. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fler som fikk signerte cd`er? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Svart Stonegard t-skjorte med hodeskallen på, halvlangt, blondt hår, tighte grå bukser og allstar bå sko. Hadde på olajakka med svær Sonegard skalle på ryggen på starten. Og arrows genser Da så jeg deg! Selv gikk jeg i svart t-skjorte (Uten noe på) og olabukser, har ganske kort hår, og to skjeggstumper på haka. Sto nesten helt framme, var to forann meg, sto på venstre siden. Og ja, konserten var helt rå! Herlig setlist. Tror du sto akkuratt forran meg Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har du langt hår? Og liker å headbange? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå