Gå til innhold

D-Link DIR-655 +torrent erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei

jeg vurderer å kjøpe meg en D-Link Xtreme N Gigabit Router DIR-655, men siden de trådløse routerne jeg har prøvd før har knela når jeg har brukt bittorrent, pga at de ikke tåler høyt antall tilkoblinger, lurer jeg på om noen av dere der ute har erfaringer med hvordan dette går på denne routern?

såfremt signalstyrken er bra, vil denne takle tilkoblingene og grei hastighet (5mb), eller har den problemer med at den faller ut osv?

Kan man skru av router delen, eller eventuelt sette den på dmz mode ellerno slikt?

Lurer også på ca hvor lang rekkevidde denne har både innendørs og utendørs.

På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den tåler mange tilkoblinger i torrent og har ikke noe problem med f.eks 200 samtlige tilkoblinger.

Trådløst er den av de raskeste og mest stabile også ved svakt signal.

Om du ikke behøver Gigabit kan du like gjerne kjøpe DKT-410 som er DIR-635 + USB-dongle til ca 600.-

Dette er samme router bare med 100Mbit porter.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Kan ikke svare på alt dette her da jeg ikke har prøvd DMZ f.eks. Har derimot sett at muligheten er der. Rekkevidden vet jeg heller lite om da jeg har den stående ikke mer en 5 meter unna. Når det gjelder torrenter og annet generelt router bruk så har jeg ingenting å klage på overhodet. Etter at jeg byttet en Linksys sak ut med denne DIR-655 forsvant alle problemene mine. Den har aldri falt ut, aldri hatt noen komplikasjoner med port forwarding eller noe. I min bok en fantastisk router som jeg har i ettertid anbefalt videre til venner og bekjente, jeg har ikke til dags dato hørt noe negativt fra dem om denne routeren. Jeg sitter for ordens skyld på en 20mb linje og bruker torrenter aktivt med tilpassende instillinger i torrent klienten min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...