Stoltenberg Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Her jeg bor er det et kjøkken og en stue. Rommene er adskilt med vegg, og det er en inngang mellom kjøkkenet og stuen, men det er ingen dør der. Når jeg sjekker, så er det egentlig et meget upraktisk sted å ha en typisk dør der, men en skyvedør hadde gjort seg. Derimot har jeg ingen mulighet å installere en skyvedør her. Det blir en stor jobb å måtte installere en inn i veggen etc. Jeg vet at det finnes slike "brettedører" som man kan montere ganske enkelt, men jeg aner ikke hva slike heter og hvor jeg kan få tak i de. Evt. andre forslag for å skille kjøkkenet og stua mottas med takk Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ordet du er på jakt etter, er "foldedør". Hvis du googler det, får du oversikt over det som fins. Det fins forresten også skyvedører som henger utenpå veggen, slik at du ikke behøver å åpne veggen. Men da må man ha ledig veggplass på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå