Chris_lox Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Heisann! Jeg er på leting etter ny pc-skjerm som hovedsakelig brukes til kontorarbeid og litt spill og film innimellom. Ser på 24" da dette er en passende størrelse til mitt skrivebord. Har sett litt rundt og funnet disse to: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53558 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=112689 Spørsmålet er egentlig hvilken av de to som vil være det beste valget, eventuelt om det finnes andre skjermer i samme prisklasse som er bedre? Chris Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det noen som har noe på denne? Lurer på akkurat det samme selv, så her er det to som venter spent på svar. Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dette er vel egentlig ingenting å lure på ettersom 2443BW er den nye utgaven av 245B+. 2443BW har både bedre spesifikasjoner og et slankere design. Kvalitetsmessig er forskjellen liten, men har man valget så kjøper man jo den nyeste. Ja, jeg har erfaring med begge. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Da tror jeg for min del at jeg skal gå for 2443BW'n. Takk for svar! Håper trådstarter fikk noe ut av dette. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Takk for det! Kom frem til det samme selv og skriver mitt første innlegg her med min nye 2443 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Takk for det! Kom frem til det samme selv og skriver mitt første innlegg her med min nye 2443 Åssen er den? Lever den opp til forventningene? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg er knallfornøyd hittil! Til vanlig bruk, internett, musikk, msn osv. er den helt knall! Etter en god del justering er jeg også fornøyd med farger og lys Skal få sett en film på den i løpet av kvelden, så får jeg se hvordan den yter under litt mer krevende forhold Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er knallfornøyd hittil! Til vanlig bruk, internett, musikk, msn osv. er den helt knall! Etter en god del justering er jeg også fornøyd med farger og lys Skal få sett en film på den i løpet av kvelden, så får jeg se hvordan den yter under litt mer krevende forhold Da blir det kjøp av en slik en! Takk for info alle i hop. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg er knallfornøyd hittil! Til vanlig bruk, internett, musikk, msn osv. er den helt knall! Etter en god del justering er jeg også fornøyd med farger og lys Skal få sett en film på den i løpet av kvelden, så får jeg se hvordan den yter under litt mer krevende forhold Da blir det kjøp av en slik en! Takk for info alle i hop. Eg kan også meddele at komplett har hatt denne skjermen på kampanjepris et ukes tid nå, kjøpte en til mitt nye intel i7 965 extreme system, og betalte vel 2390 eller noe for den. Eg liker den utrolig mye, veldig fint design og bra bilde. Eneste minus er at den har IQ sperre med å finne av/på knappen Faen som eg leita første gangen... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Hehehe... samme her Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fikk min for to dager siden, og jeg er strålende fornøyd sjøl! Denne skjermen er midt i blinken. for mitt bruk, og litt av en overgang fra en 5 år gammel 17" LCD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå