theda9el2k Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei, har akkurat kjøpt meg xbox 360! Sammen med det kjøpte jeg spillet Test Drive unlimited, som jeg syntes er helt elendig! Tenkte jeg skulle få byttet det inn i et annet spill, men spørsmålet er hvilket? Hva anbefaler dere? Liker bil- og skytespill! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Halo serien er et ganske "Must have" for Xbox eiere. Gears of War kan også anbefales. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Forza2 og Gears of War er to bra spill, som du kan finne ganske så rimlig rundt om, og i hvertfall på bruktmarked. (Som du kanskje vet, Gears of War kommet med en oppfølger, men om du ikke spiller så mye online, kan det være lurt å gå for 1'ern). Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Forza Motorsport 2 er et must hvis du liker bilspill. PGR 4 er også verdt en titt. Gears of War 2, Call of Duty World at War (evt. nr. 4, Modern Warfare) er to skytespill du absolutt burde vurdere. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Forza 2 er ett must. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Har du noen spesielle sjangere du liker? RPG: Lost Odyssey, Mass Effect, Oblivion, Fable 2, Fallout 3 Shootas: COD 4, Battlefield: Bad Company, Left 4 Dead, Gears 1/2 Sandkasse/plattform: GTA IV, Assassin's Creed, Crackdown http://www.gamespot.com/games.html?type=to...mp;official=all http://www.gamer.no/anmeldelser/?catId=32&...rating&sd=d Edit: Nå så jeg at du likte bil- og skytespill. Ja ja... Endret 22. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Gears of war 2 eller GTA 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Forza 2 om du er typen for bilspill ala Gran Turismo, PGR4 om du liker det litt meir pick up and play, herlige spill begge to Ellers kommer man ikkje foruten Gears of War 1 og to samt Call of Duty 4 (moderne krigføring) og COD5 om du er fan av WW2 spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Bilspill you say? Forza 2 for realisme . Colin McRae: DiRT for underholdning. Skytespill you say? Gears of War 2. Tredjepersons "tung" skyter. Call of Duty 4. Utrolig bra førstepersons skytespill. Endret 22. november 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Bilspill you say?Fable 2 for realisme . Colin McRae: DiRT for underholdning. Skytespill you say? Gears of War 2. Tredjepersons "tung" skyter. Call of Duty 4. Utrolig bra førstepersons skytespill. Fable 2 er da ikke et bilspill, ei heller er det realistisk Forza 2 derimot. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg klarte å skrive såpass ja ... Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Okei, nå står det mellom GTA IV eller Gears of War 2! Noen som har prøvd begge og har noe å si? Er vel kanskje en smakssak, men.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 To veldig forskjellige spill. Gears er mye mer actionfylt, men også ganske lineært. Hvis du vil ha sandbox må du seff kjøpe GTA. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Spill jeg mener er must: Fallout 3, Dead Rising, Dead Space, the Orange Box om du ikke har spilt Half Life 2 enda... Bioshock, kanskje Mass Effect. De jeg kommer på nå. Har prøvd både GTA4 og GoW2, og du får nok mer moro med GTA4, selv om det er den kjedeligste av alle GTA-spillene... Endret 24. november 2008 av Patney Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Mange bra nevnt her, legger til noen eldre, men meget bra spill, som du får kjøpt billig nytt: FPS (War): CoD 2, CoD 3, MOH: Airborne FPS (Horror): Condemned, F.E.A.R. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Okei, nå står det mellom GTA IV eller Gears of War 2! Noen som har prøvd begge og har noe å si? Er vel kanskje en smakssak, men.. Personlig synest jeg ikke gta iv var så veldig artig. Jeg synest Saints Row 2 var mye bedre (samme sjanger) Og om du ikke har spilt Gears Of War enda, så ville jeg kjøpt nr 1 først hadde jeg vært deg. (finnest sikkert som en billigversjon) Andre godbiter. -Call of Duty 4 (sp er kort, men gøy. Og mp er kjempebra!) -Fable II -Mass Effect -Crackdown (sandbox, virker teit i starten men det er utrolig artig) -Guitar Hero serien. -Assassins Creed (dette spillet er elsket av noen, og hatet av andre!) Endret 24. november 2008 av Instict Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Okei, nå står det mellom GTA IV eller Gears of War 2! Noen som har prøvd begge og har noe å si? Er vel kanskje en smakssak, men.. Hvis jeg var deg hadde jeg gått for gta iv, bra spill med utrolig morsom online del og mange timer god singleplayer Gears of war 2 er jo vanvittig tøft, men i lengden synes jeg det blir vel ensformig.. så da anbefaller jeg gta iv Edit: Kan jo også nevnes at bioshock er et vanvittig godt skytespill Endret 25. november 2008 av Huffern Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vil anbefale Gears of War 2 på det sterkeste (Men hvis du skulle få lyst på et RPG isteden. Da anbefaler jeg Fable 2) Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Okei! Har fått lånt gears of war (enern) hos en kompis, også kjøper jeg gta iv! Takker for all hjelpa! ..OG! kjapt spørsmål; har arcaden HDMI-utgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå