Horten94 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 jeg lasta ned et spill. også når jeg jeg lagrer den i D:(masse plass) også når jeg instalrer tar den C:(veldig lite plass) sin plass. jeg må få den til og da D: sin plass hjelp meg! Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er nok ikke noe feil med disken her..Når du installerer spillet vil du få en forespørsel om hvor du vil lagre spillet f.eks: C:\Program Files\Spill. Hvis du bytter ut denne destinasjonen til D:\spill vil dette spillet installeres på D:\. Good luck Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 gjort det det står fra D: tilogmed. tar fortsatt C: sin lagringsplass Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Du må avinstallere/slette det ifra c: for og få tilbake plassen. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Enkelte programmer og spill krever at noen filer lagres på disk C, så det er sikkert det som skjer hos deg. Opplevd dette selv før.. Eneste du får gjort med dette er vel å få slettet noe annet fra disk C for å få mer plass.. Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 vel takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå