Asaf_p Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 AMD Athlon 64 X2 5000+ Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2 2048MB (2x1024MB) Gigabyte GA-MA78GM-S2H Scythe Infinity Western Digital Caviar GP 500 GB Har satt opp denne pcen, og lurer på om jeg kan kjøpe en bluray-spiller til denne? Må jeg ha eksternt skjermkort da? Kan denne pcen brukes til spill? F.eks fifa08? Synes det er dumt å kjøpe blurayspiller hvis den hakker i filmene... Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Så lenge du ikke kjører lassevis med programmer på en gang, skal du kunne kjøre blu-ray som en kniv gjennom varmt smør. Når det gjelder spilling er det noe helt annet. Gammle spill skal nok gå på low/medium setting, men ville uansett anbefalt et eksternt skjermkort om du også skal spille på den. Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Grunnen jeg spør, er at jeg har en 1080P film demo på pcen, men denne hakker litt under visning. Forøvrig bruker jeg XP til HD-materiale, og XP til SD. Muligens 2gb Ram er lite ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå