Gå til innhold

Julegavene for tenåringen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HALLO? Klarer du ikke å lese dette her:

Det gir jo også ideer om hva man kan legge igjen under treet til brødre og søstre.. Og venner...

Hvis en tenåring skal kjøpe gavene blir de nok i dyreste laget. De fleste gavene i artikkelen kostet over 500 kroner og gjerne oppi 1000 lappen (og over det også).

altså, som du kan kjøpe til dine Brødere eller søstere

Endret av laffe
Lenke til kommentar
HALLO? Klarer du ikke å lese dette her:

Det gir jo også ideer om hva man kan legge igjen under treet til brødre og søstre.. Og venner...

Hvis en tenåring skal kjøpe gavene blir de nok i dyreste laget. De fleste gavene i artikkelen kostet over 500 kroner og gjerne oppi 1000 lappen (og over det også).

altså, som du kan kjøpe til dine Brødere eller søstere

Ja? det er mye penger!

Lenke til kommentar
Hallo! Jeg er tenåring, men ønsker meg ikke en dritt av det der.

Hallo, ja. Du sier at du ikke ønsker seg noen av forslagene, før du skylder på at det er for dyrt. Noen har faktisk råd til et kamera, en billig pc eller en iPhone.

Ja det vet jeg og "I happend to be one of them my self", men jeg synes fortsatt det er dyrt. Vet ikke hvor god råd du har, Mikachu, men de fleste vil se på en telefon til 7500 som er utadert om noen få måneder som dyrt.

Lenke til kommentar

Den er vel egentlig allerede i dag, om du ser bort ifra selve interfacen og touchscreenen. Men nok av andre tråder om det.

Jeg vil påstå vi har det for godt i norge om folk mener det å bruke 1k per venn/familiemedlem til jul er normalt.

Jeg for en sitter ikke med såpass mange tusen til overs i desember.

Lenke til kommentar
Man får iPhone til 4189,-. Dessuten vil den nok fortsette å være kul, utdadert eller ei. Hvorfor skulle ikke et par foreldre kjøpe en iPhone til tenåringen hvis det er det han eller hun ønsker deg?

Jeg hadde ikke kjøpt en ny telefon til deg om jeg visste at du hadde en telefon fra før av eller at du ikke hadde behovet for en. Det er en rimelig forskjell på "trenger ny" og "har lyst på ny". Da er det heller ikke fjernt at foreldrene også skulle tenke fornuftig.

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå vi har det for godt i norge om folk mener det å bruke 1k per venn/familiemedlem til jul er normalt.

Jeg for en sitter ikke med såpass mange tusen til overs i desember.

Jeg har aldri vært flink å få frem poenget mitt, men du får det til å virke innlysende. Jeg tipper at rundt 80 % av norges befolknign har akkurat samme mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...