Raytee Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei, jeg fikk meg nytt hovedkort og skjerkort i gaar, men USB portene ser ikke ut til og funke skikkerlig.. Hvergang jeg skrur paa PCen saa maa jeg dra Musen ut og inn, men tastaturet trenger jeg ikke og gjOre noe med, og de funker ikke i alle USB portene, jeg kan ikke bytte porter for da fungerer de ikke i det hele tatt, de maa staa i de samme hele tiden. Tror selv det kan vaere noe med USB driveren til Hovedkortet men naar jeg prOver og installere de saa kommer det opp ett Notepad vindu der det staar at jeg ikke trenger fordi at Windows XP SP2 el noe slik alerede stOtter USB.. Noen som har noen tips? Asus P5Q Pro hovedkort btw Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har du alle servicepakkene? Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har Service Pack 2 vist det er det du mener? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Siden ikke alle USB-portene fungerer har du kanskje koblet noe feil? Dobbeltsjekk alle koblinger du har gjort med manualen. Noen ganger kan det være litt forvirrende og at manualen ikke stemmer 100% med slik det faktisk er på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå