-Bratset- Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tenkte jeg skulle lage en thread med screenshots fra den nye expansionen Så her er noen screenshots fra det jeg har opplevd så langt. Kjempe fornøyde med expansionen! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hehe.. hele kinet nesten er jo oppi der xP Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Webmaster Esso skrev: Hehe.. hele kinet nesten er jo oppi der xP Ja vi er stort sett der ja, du må se å komme deg til lv50 å komme du å Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 /poke pinti fra meg Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 lassaron-jon skrev: /poke pinti fra meg Og du er.. ? xP Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) lassaronjon reclaimer of Mirdinant Retired LM Kjem tilbake til MoM edit: Og du er? xP Endret 22. november 2008 av lassaron-jon Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 lassaron-jon skrev: lassaronjon reclaimer of MirdinantRetired LM Kjem tilbake til MoM edit: Og du er? xP WB da, husker å ha møtt deg noen ganger før du slutta Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 lassaron-jon skrev: lassaronjon reclaimer of MirdinantRetired LM Kjem tilbake til MoM edit: Og du er? xP Kuriados Caridolus of Lindon, Enemy of The Dead Lore-master Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Måtte nesten bare poste dette, elsker simpelten den nye mounten min, den er GEEENIAL! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 *ler* Genial da ^^ Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 bah, jeg venter fortsatt på at PlayX skal få inn spillet Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 magnusloe skrev: bah, jeg venter fortsatt på at PlayX skal få inn spillet :( Synd da, men på +siden har du MASSE å glede deg til!! :D Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 avbestilte derfra nå, satser på at Spaceworld har det Lenke til kommentar
-Bratset- Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 magnusloe skrev: avbestilte derfra nå, satser på at Spaceworld har det OK, selv bestilte jeg fra Codemasters, men jeg har venner som kjøpte det hos GameStop da Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Play.com er tingen. Billigst og fikk mitt på releasedagen enda jeg bor ganske langt nord i Norge og de sender fra England. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 joda, men har kjøpt flere ganger fra PlayX og fått det ca en dag før release Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Kjøpte Special edition for 499kr på GameStop, ikke værst pris det egentlig, altså til å være Ebgames/gamestop pris Endret 26. november 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kjøpte min MoM SE fra cdon.com for snart en uke siden. Har enda ikke fått det pga Posten i Norge er som den er! Kanskje litt flaks også, for når jeg begynner å levle opp vil det ikke være SÅ folksomt i starten Også har jeg kost meg med forandringene på selvet spillet av patchen som kom, nemlig at grafikken nå er ENDA bedre Kanskje ikke alle som har lagt merke til det, men Turbine har gjort en veldig god jobb med å endre på en del ting Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 HebnesO skrev: Kjøpte min MoM SE fra cdon.com for snart en uke siden. Har enda ikke fått det pga Posten i Norge er som den er! Kanskje litt flaks også, for når jeg begynner å levle opp vil det ikke være SÅ folksomt i starten Også har jeg kost meg med forandringene på selvet spillet av patchen som kom, nemlig at grafikken nå er ENDA bedre Kanskje ikke alle som har lagt merke til det, men Turbine har gjort en veldig god jobb med å endre på en del ting Joda, bare synd det ikke støtter (shadowbug) noen av de nyeste driverne til nVidia Geforce. Helt latterlig. Måtte finne frem en gammel driver som gjør at kortet yter dårligere. Ikke at det gjør stort siden det er 9800GX2, men likevel. Dog blir det vel fikset en vakker dag. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ninjahamster skrev: Joda, bare synd det ikke støtter (shadowbug) noen av de nyeste driverne til nVidia Geforce. Helt latterlig. Måtte finne frem en gammel driver som gjør at kortet yter dårligere. Ikke at det gjør stort siden det er 9800GX2, men likevel. Dog blir det vel fikset en vakker dag. Er vel mer driverne som ikke støtter spillet Klag til nVidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå