hitokiri Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå kommer Nokia N96 i spesialutgave for Bruce Lee-fans. Les mer Lenke til kommentar
onle Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Faktisk er den vel tilgjengelig i en rekke kinesiske byer bortsett fra Hong Kong. I Hong Kong bruker de for øvrig Hong Kong Dollar og ikke Chinese Yuan. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Artig tilfeldighet at kinesiske Yuan er såpass lik i verdien til norske kroner. For øvrig så linker dere til de kinesiske nettsidene (.cn). Hong Kong har eget TLD (.hk). Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Sånn ja, ikke la de døde hvile i fred, det er fortsatt litt kommersiell verdi som kan melkes ut. Hva blir det neste? Elvis edition Pepsi? Marlon Brando reklamerer for KappAhl? Nokia n96 Gandhi edition til India burde bli en hit. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Haha, jeg reagerte også da de knyttet kinesiske Yuan sammen med Hong Kong. Men ja, ser visst ut til at Yuan har steget i forhold til Norske Kroner. Jeg må da ærlig innrømme at den mobilen var tøff? Selv om jeg ikke er noe særlig villig til å betale så mye for en "special edition". Jeg går for en fake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg