Imsvale Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fordi begge er like uinteressante og urealistiske som ethvert lignende scenario, men hvis du har en forkjærlighet for Bibelen fremfor Koranen så hjelper det deg med å se situasjonen fra motsatt hold og til dels hvorfor det er grunnleggende absurd. Lenke til kommentar
Stainawarjar Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fordi begge er like uinteressante og urealistiske som ethvert lignende scenario, men hvis du har en forkjærlighet for Bibelen fremfor Koranen så hjelper det deg med å se situasjonen fra motsatt hold og til dels hvorfor det er grunnleggende absurd. *sukk* Kanskje dette ikke er tråden for deg? Det vil bare være å kaste bort tid jeg heller vil kaste bort på morsomme ting å starte en "Men om!" vs "Det Gå'kke annnn!" diskusjon med deg. Jeg sa Bibelen fordi det er den religiøse teksten jeg regner med brukerne av dette forumet er mest bekjent med. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er faktisk mer kjent med Ringenes Herre en med Bibelen når det kommer til skjønnlitteratur, og jeg vet hvilken jeg foretrekker. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kanskje vi finner Ringenes Herre også, hvem vet. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kanskje vi finner Ringenes Herre også, hvem vet. Har en kompis som vi andre kaller ringenes herre pga at kona hans har så mange piersinger..... Tror ikke at vi finner andre planeter med liv på noen gang jeg da lysets hastighet er maks fart og vi er ikke en gang i nærheten av den hastigheten en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå