momyboy Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vet ikke hvilke instrumenter som er best vil jo helst ha det beste.Har hørt at instrumentene til GH:WT er best men RB2 er beste spill, er det sant?? Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Trodde ikke rb2 hadde fått egne instrumenter ennå jeg. Men gh:wt instrumentene skal være kompatible med rb1 og 2, men instrumentene fra rb1 ikke er heeelt kompatible med gh:wt. Og instrumentene til wt er mer avanserte. Arrester meg hvis jeg tar feil her. Endret 22. november 2008 av Richard_S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kva som er best når det gjeld spela må du nesten finne ut a sjølv. Eg synest f.eks. at GH er best. Når det gjeld instrumentene så stemmer det at RB2-instrumenter ikkje har kome til Norge endå. Eg har lese lite om dei faktisk. GH:WT-instrumentene er gode, pedalen er nok det svakaste leddet. Som med dei fleste plastinstrumenter har GH:WT sine problemer, men ingen så dramatiske at det ikkje er verdt å kjøpe. Meir avanserte er dei nok ikkje, men dei har 3 trommer og 2 cymbaler, mens RB2 har fire trommer. Til Xbox er alle instrumentene krysskompatible når det gjeld RB og GH:WT. Alle tidlegare GH-instrumenter er og kompatible med RB. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Kva som er best når det gjeld spela må du nesten finne ut a sjølv. Eg synest f.eks. at GH er best. Når det gjeld instrumentene så stemmer det at RB2-instrumenter ikkje har kome til Norge endå. Eg har lese lite om dei faktisk. GH:WT-instrumentene er gode, pedalen er nok det svakaste leddet. Som med dei fleste plastinstrumenter har GH:WT sine problemer, men ingen så dramatiske at det ikkje er verdt å kjøpe. Meir avanserte er dei nok ikkje, men dei har 3 trommer og 2 cymbaler, mens RB2 har fire trommer. Til Xbox er alle instrumentene krysskompatible når det gjeld RB og GH:WT. Alle tidlegare GH-instrumenter er og kompatible med RB. Så jeg burde gå for GH med andre ord?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eg synest det ja. No får du riktignok kun instrumenter til GH:WT her i landet, skal du ha RB2 må du vente ei stund. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Eg synest det ja. No får du riktignok kun instrumenter til GH:WT her i landet, skal du ha RB2 må du vente ei stund. Jaja, planen var jo å kjøpe instrumentene til en av dem og begge spilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå