Rescue me Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg har nå sett litt på nettet etter en passende vinter jakke jeg kan bruke, men det sur ut til at det er vanskelig å finne noe jeg liker. Stilen min er litt "rockete", bruker ganske slimme mørke bukser, naglebelte, en fet t-skjorte og en hettejakke til vanlig. Jakka skal ikke være så veldig tykk og varm, men heller mer en hverdagsjakke jeg bruker i byen, på vei til skolen/kompiser ol. Med andre ord ikke en jakke jeg kommer til å bruke ute i flere timer i strekk. Angående pris tenker jeg meg rundt 1000 kroner opptil en maks pris på 1500, men gjerne gi en link til jakker likavel om de koster godt over 2000 kroner . Noen forslag? Endret 22. november 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Elisabeath Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har nå sett litt på nettet etter en passende vinter jakke jeg kan bruke, men det sur ut til at det er vanskelig å finne noe jeg liker. Stilen min er litt "rockete", bruker ganske slimme mørke bukser, naglebelte, en fet t-skjorte og en hettejakke til vanlig. Jakka skal ikke være så veldig tykk og varm, men heller mer en hverdagsjakke jeg bruker i byen, på vei til skolen/kompiser ol. Med andre ord ikke en jakke jeg kommer til å bruke ute i flere timer i strekk. Angående pris tenker jeg meg rundt 1000 kroner opptil en maks pris på 1500, men gjerne gi en link til jakker likavel om de koster godt over 2000 kroner . Noen forslag? www.mote.no hjelper deg garantert! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Skaff deg skinnjakke mann. http://www.jofama.se/fashion/ f. eks Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 www.mote.no hjelper deg garantert! Hva skal man med dette forumet hvis man bare skal henvise til andre fora? Annet enn å gjøre nettopp det, selvsagt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Hva i helvete, her sier du at du er en rocker, også ber du om motetips som en anna Jan-Thomas? Christ in a handbag.. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Hvis den ikke trenger å være særlig varm, så er vel skinnjakker det beste alternativet. Sjekk ut Carlings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå