Gå til innhold

Noen som har en hårfarge å anbefale (svart)?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker nå noe billig drit, som ikke gir så altfor bra resultat. Blir ikke naturlig nok hvis dere skjønner. Håret mitt er mørkeblondt orginalt og bruker å farge det svart. Det jeg leter etter er en farge som virker forholdvis naturlig samtidig som den holder i minst 1,5 mnd (farger håret ca hver 1-1,5 måned siden ettervekst med blondt hår som er farget svart ser helt forjævlig stygt ut).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du ? :) De har forskjellige merker etter dine behov. Er håret ditt tørt? Vil du ha glans? Skal det se naturlig svart ut eller skal det vises at det er farget? Har du grått hår? Er du allergisk? :)

Hvilken svartfarge bruker du? Er den blå/lilla svart? Vanlig svart? Mørkebrun som ser svart ut ? :)

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du ? :) De har forskjellige merker etter dine behov. Er håret ditt tørt? Vil du ha glans? Skal det se naturlig svart ut eller skal det vises at det er farget? Har du grått hår? Er du allergisk? :)

Hvilken svartfarge bruker du? Er den blå/lilla svart? Vanlig svart? Mørkebrun som ser svart ut ? :)

Mange spørsmål du hadde :p .

Hvor gammel er du ? :)

16

Er håret ditt tørt?

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal vite om det er tørt eller vått, men så lenge jeg ikke akkruat har vært i dusjen eller ute i regnvær vil jeg påstå det er tørt.

Vil du ha glans?

Nei.

Skal det se naturlig svart ut eller skal det vises at det er farget?

Mest mulig naturlig, men gjør ikke noe om det ser litt unaturlig ut.

Har du grått hår?

Som jeg sa i førstepost så har jeg mørkeblondt hår.

Er du allergisk? :)

Nei.

Helt vanlig svartfarge.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
HAHAH! NEI nå fikk jeg meg en veldig god latter du! XD

tørt eller vått.... X) Det jeg mente med tørt, er om det føles tørt og elektrisk i stedet for mykt og godt. Trollhår:P og flisete :p

skal se igjennom resten av svarene dine å si vilken jeg vil anbefale til akkurat deg :)

Når det er farget føles det litt tørt ut, men orginalt så kjennes det ikke slik.

Tusen takk for hjelpen :) .

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

Loreal Paris - Récital Préférence - (svart) vil passe best til ditt lyse hår. Den sitter godt i, samtidig som den inneholder en etter kur som styrker håret :)

Viva har også en fin svart farge, men den kan virke ganske falsk på ditt hår.

Du får kjøpt denne til rundt 150 kr på vanlige matvarebutikker (faktisk) H&M og VITA m.m. (VITA-butikkene har som regel masse hårfarge kurs, så de hjelper deg veldig om du spør. :)

For alldel, ikke velg den som heter Natural eller no sånt. De fargene er bare finest på de som ikke har farget før og vil farge håret med EN tone.

Var dette til hjelp, eller bare forvirrende? :)

Lenke til kommentar

Et KJEMPE tips er å bruke en spesial sjampoo for farget hår! ^^

Det finnes billige til rundt 30 kr, men de beste er alltid rundt 100kr. De finnes med flere typer farger også. Platina blond, gul-blond, rødt, og brun. Hvis du bruker kjøper en for brunt hår, vil den kanskje minke den "stygge" etterveksten din, samtidig som den tar bedre vare på hårfargen din! :)

Du kan også etter en varm dusj, skylde håret med kaaaldt vann. Det gir naturlig glans (det ser mykt ut, og frister jenter til å ville ta på det ;) )

Endret av Sadshit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...