DMN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Testosteron og anabole steroider i puberteten er forøvrig russisk rullett: Du kan miste testo produksjonen for evig og alltid! Hva tror du man har PCT perioden til etter endt kur a... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Det er russisk rulett hvis man driter i alle reglene, men følger man de reglene som er og er litt fornuftig så skal det går greit. Men det kommer alltid til og være noen som reagerer kraftigere enn andre. Men tenåring og bol går dårlig sammen uansett siden kroppen ikke er ferdig utviklet. Endret 13. desember 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
rolax Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det stemmer at steroider går utover hjertet, men at det vokser i et forykende tempo slik det kan virke som du beskriver er nok feil. Skal du først kjøre steroider, så overdriver man gjerne ikke og rådfører seg med lege. Hjertet: http://www.steroider.net/index.php?option=...7&Itemid=28 Ikke i et forykende tempo nei. steroider.net har jeg ikke tilgang til i fra her, så jeg vet ikke om dette er noe som står på siden du linker til. Men han som har laget steroider.net har selv brukt steroider og døde nesten av at hjertet stoppet. Ambulansepersonellet måtte åpne brystkassa og massere hjertet. Veit du hvor liten sjangs det er for at testoteron produksjonen stopper opp helt? Nope, veldig liten. At hjerte blir større? Blander dere Testoteron med veksthormoner? Nei. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 hvordan går det med "nerden" som vil ha digg kropp?^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 trening har det blitt dårlig med etter slitsomme dager på skolen der jeg farter rundt og lager mat hver dag! men treninga skal ta seg opp etter nyttår! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 har egentlig vært opptatt med andre saker til nå, er i PUA trening også nemlig Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 haha, ja, det er jo hardt det (og ikke minst nødvendig) Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg leste nå i avisa at noen ungdommer i Fredrikstad tok en sånn sauevaksine, eller et eller annet med sau. I hvertfall ga det større muskler, stod det. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bra for dem, håper de får en ekstra pung eller hull i trynet som bivirkning. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bra for dem, håper de får en ekstra pung eller hull i trynet som bivirkning. haha enig x) sikkert en ny form for anabole sterioder med slike bivirkninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå