Gå til innhold

trenger kropp som en mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå er det sånn cirka et år til jeg blir 18år og blir liksom "mann" men jeg vil skaffe meg en kropp som ligner mer enn mann enn en bleik fjortiss som nerder pc. Trener allerede 1-2 dager i uka på et treningssenter men det kommer til å ta alt for lang tid, så derfor lurer jeg på om det er no snarveier/"juksemetoder" for å skaffe seg en kropp som jentene digger og gutta frykter?

Dette har med gener å gjøre for det meste trur jeg. noen kan f.eks spise og spile uten å bli feit og noen kan trene og trene uten å bli "som en mann"

eller?

Lenke til kommentar

Det er forskjell på hvilke muskeltyper vi har mest av. De som aldri legger på seg er gjerne de som har lange muskelfibre(type 1), mens de som har lett for å legge på seg (gjerne da også lettere for å bygge muskler) har kortere, mer eksplosive muskelfibre (2A og 2B). Beinbygningen er det også store forskjeller på.

TS kan sikkert bli "som en mann", men han har mest sannsynlig litt lenger vei å gå, fordi han har spinklere beinbygning og mest av type 1 muskelfibre.

Som mange andre sier, tror jeg trådstarter vil ha godt av å lære seg litt om kosthold i tillegg til treninga. Lære seg til å spise litt mer enn han forbrenner, hvis han trener hard med vekter that is.

Til slutt en siste ting. Å spise mer enn han forbrenner handler ikke om å spise et par sjokoladeplater hver dag og tro det er greit. Han må få i seg sunt fett(umetta fett), proteiner (f. eks. kylling) og lange karbohydrater (grovbrød/havregryn).

Lenke til kommentar
Nei faktisk så var det en studie på det, skal se om jeg finner kilder..

De kom hvert fall fram til at det som gjorde folk hissig var at de ble store på kort tid, og dermed trodde de var en del tøffere og sterkere enn de egentlig er. Så når du da tar en oppbola ape på byen, blander inn litt alkohol, og knuffing på dansegulvet, så sier det seg selv at det kan bli litt aggresjon.

Jeg har ikke merket noe forskjell på mine venner som har kjørt noen kurer. Ingen av dem har blitt aggresive.

nei godt mulig ikke vennene dine merka noe, men nå er ikke bol bol, finnes utrolig mange forskjellige typer, og det du sier er jo en bieffekt, eller kall det placebo, ergo man blir mer aggressiv..

Lenke til kommentar
Bivirkninger fra bol er faktisk veldig individuelt, og når det gjelder hissighet, så er det bare oppspinn..

Vel.. Nå kjenner jeg flere som har blitt veldig agressiv etter å ha begynt med driten.

Noen klikker litt ekstra i fylla, og kan ikke drikke pga det. Mens andre blir mye mer frustrert og irriterte for den minste ting.

Du skriver jo selv at det er veldig individuelt. Motsier deg litt der ;)

Turtlis: hvorfor er junk fyfy? når man skal opp i vekt? letteste måten for mange å gå opp i vekt er nettopp junkfoob, mye kcal på forholdsvis normale mengder med mat..

Jeg har lest på flere treningsfora at junk ikke er noe særlig.

Det kan jo spise en lørdag, men det er ikke noe som bør byttes ut med vanlig mat.

Lenke til kommentar

Junkfood er langt ifra bra til og bulke med, da pøser du på med pulver og andre mer sunne matretter enn en diger kebab.

Og angående hissighet på bol så er det fra person til person( det er det jeg har erfart, og at det finnes de som tenner på alt er det ikke tvil om...men absolutt ikke alle nei), men finnes verre bivirkninger enn det, uansett det er et valg du selv må ta.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Junkfood er langt ifra bra til og bulke med, da pøser du på med pulver og andre mer sunne matretter enn en diger kebab.

Og angående hissighet på bol så er det fra person til person( det er det jeg har erfart, og at det finnes de som tenner på alt er det ikke tvil om...men absolutt ikke alle nei), men finnes verre bivirkninger enn det, uansett det er et valg du selv må ta.

trass holdning - å bare pøse påå med pulver og "sunne matretter" alle babler om at man skal bare spise vanlig mat blablabla, er faen ikke rart mange trenger hjelp til å komme seg opp i vekt eller ned for den saks skyld. det er waste og bare putte i seg masse pulver.. når man ikke vet hva man ligger på kcal inntak...

har du seriøse problemer med å gå opp i vekt, synts jeg ikke det er så veldig idiotisk å eta litt junkfoob, som 100% rent storfekjøtt burger...

edit: % tegn ikke 1005 :)

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

når man ikke vet hva man får i seg, så er det tåpelig å bare kaste innpå med tilskudd ergo noe som skal veie opp for noe man ikke får igjennom kosten - hvor har jeg nekta for at det er enkelt å få i seg alt igjennom kosten?

nei det er ikke vansklig når man vet sånn ca hva man får i seg, men det er det første man gjør før man begynner med tilskudd, har jeg sagt det er vansklig? slutt å vri å vend på alt jeg sier...

Lenke til kommentar

Selv om du eter storfekjøttburger så må du jo vite hvor mye kalorier du får i deg. Du kommer lengst ved å ete mye og sunt, men du kommer også et stykke ved å ete alt du kommer over. Første prioritet vil jeg si er å spise mest. Klarer du det samtidig som du spiser sunt er det fantastisk.

Lenke til kommentar
når man ikke vet hva man får i seg, så er det tåpelig å bare kaste innpå med tilskudd ergo noe som skal veie opp for noe man ikke får igjennom kosten - hvor har jeg nekta for at det er enkelt å få i seg alt igjennom kosten?

nei det er ikke vansklig når man vet sånn ca hva man får i seg, men det er det første man gjør før man begynner med tilskudd, har jeg sagt det er vansklig? slutt å vri å vend på alt jeg sier...

Var ikke meningen og få deg til og føle som jeg vrei på det du sa, beklager for det.

Har ikke sagt du har nektet for noe, hvor står det?

Vi er ikke litt hårsår heller ;)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Selv om du eter storfekjøttburger så må du jo vite hvor mye kalorier du får i deg. Du kommer lengst ved å ete mye og sunt, men du kommer også et stykke ved å ete alt du kommer over. Første prioritet vil jeg si er å spise mest. Klarer du det samtidig som du spiser sunt er det fantastisk.

leser du det jeg skriver? har jeg sagt at man ikke skal vite hvor mye kcal man får i seg? les hele posten du...kommer langt ved å eta sunt? hva er sunt for deg a? er så tåpelig tips å komme med " spis sunt å godt så lever du lenge"

Edit:

Flusesopp

"Det er ikke lett og få i seg alt man trenger, det er en utfordring i seg selv sier mange av de som er store=)" sånn som jeg definerte det så mener du at man MÅ ha i seg masse tilskudd for å vokse..

hårsår? nei? :) bare sier meninga mi og det gjør jeg alltid... uansett.. :) dilter ikke etter strømmen..

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Skal du ha snarveien kjører du bol.

Da må du også ta konsekvensene av det, og det er mange kjipe birvikninger. Flotte kviser på ryggen, rastløs, hissig, du får også grove strekk i ansiktet som er mindre pent.. ++

Tren flere dager i uken, skaff deg en flink instruktør som kan skreddersy et kostholdsprogram til deg. De fleste gjør dette gratis, og du slipper å leie inn en trener.

"spis til du spyr"? Vel.. Man bør kanskje legge til at det må spises fornuftig, og alt som heter junk er fyfy ;)

Nå er det særdeles få her inne jeg regner med har prøvd sterioder nok til å uttale seg for mye om bivirkningene.

Kjører du deca som er det som gir lite om ikke minst bivirkninger så er det ikke slik at du blir seende ut som du beskriver her. Det er heller ikke slik at alle får roid rage eller liknende.

Jeg har ikke prøvd steroider, men har venner som kjører sine sykluser. De er sterke med og uten steroider....

Lenke til kommentar

Vil bare legge til at alle musklene i kroppen blir større ved bruk av steroider. Uansett hvilke bivirkninger noen får, vil det være like livsfarlig for alle.

Hjertet er en muskel. Den vil da vokse helt til den ikke har mer plass til å slå, og vil slutte å fungere.

En som ikke er nevnt (men de fleste vet sikkert om den.. uansett:) Siden du tilfører kroppen testosteron får du ikke bruk for ballene lengre, og de vil slutte å jobbe. Dermed blir de små.

Lenke til kommentar

Det stemmer at steroider går utover hjertet, men at det vokser i et forykende tempo slik det kan virke som du beskriver er nok feil.

Skal du først kjøre steroider, så overdriver man gjerne ikke og rådfører seg med lege.

Hjertet: http://www.steroider.net/index.php?option=...7&Itemid=28

Testosteron og anabole steroider i puberteten er forøvrig russisk rullett: Du kan miste testo produksjonen for evig og alltid!

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...