Liberalistiske Samebror Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 nå er det sånn cirka et år til jeg blir 18år og blir liksom "mann" men jeg vil skaffe meg en kropp som ligner mer enn mann enn en bleik fjortiss som nerder pc. Trener allerede 1-2 dager i uka på et treningssenter men det kommer til å ta alt for lang tid, så derfor lurer jeg på om det er no snarveier/"juksemetoder" for å skaffe seg en kropp som jentene digger og gutta frykter? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 ser du ikke tv du? Det finnes ingen snarveier til god helse. Ikke bol eller noe, det er fristende, men de har ikke så mye inni musklene, så guttene ler sikkert bare av deg og de fleste jenter vil avslå. Tren heller som du gjør, kanskje litt mer, bedre kosthold (om mulig). Er det ned eller opp i vekt du skal da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 opp, bare med muskler og ikke fett Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Steroider hjelper selvsagt, men ikke akkurat anbefale det. Men du må likevel trene hardt. Det er ikke slik at du bare kan ta en sprøyte så vokser musklene. Det gir det bare raskere fremgang. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) opp, bare med muskler og ikke fett Om du skal opp i muskelmasse krever det trening og mye mat, noe som også fører til endel fett, sånn er det bare. Men, fettet er ikke kommet for å bli, så om treningsinnstilling og kosthold er rett er det slett ikke umulig å oppnå en kropp som "jentene digger og guttene frykter" Vil forresten anbefale deg å se på Tech Nutrition sitt program som heter Release Your Potential. Endret 22. november 2008 av christer-R Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 ser du ikke tv du? Det finnes ingen snarveier til god helse. Ikke bol eller noe, det er fristende, men de har ikke så mye inni musklene, så guttene ler sikkert bare av deg og de fleste jenter vil avslå. Tren heller som du gjør, kanskje litt mer, bedre kosthold (om mulig). Er det ned eller opp i vekt du skal da? hakke mye inni musklene ?? :!: ingen kan nekte for at steroider kan hjelpe, at det er en dum løsning er jeg enig i, til og med idiotisk, for bivirkningene når man leser om det er ikke verdt effekten.. men til topic, kjør i deg masse mat, og legg på deg kilo, det kan du trene av deg igjen innen sommeren, du trenger jo ikke legge på deg flere 100 kg fett, men legg deg sånn ca i 500 kcal overskudd per dag, så får du en jevn vektoppgang Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) spis masse, tren tungt. knebøy, markløft, militærpress, benkpress, stående roing, hang/chin ups er øvelser som treffer flest musklegrupper. trener du disse øvelsene hardt i ett år kombinert med bra matinntak vil du se ut som en brutal mann. det lover jeg deg. tren 3 ganger i uka Endret 22. november 2008 av Henrik2k Lenke til kommentar
DMN Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) ser du ikke tv du? Det finnes ingen snarveier til god helse. Ikke bol eller noe, det er fristende, men de har ikke så mye inni musklene, så guttene ler sikkert bare av deg og de fleste jenter vil avslå. Tren heller som du gjør, kanskje litt mer, bedre kosthold (om mulig). Er det ned eller opp i vekt du skal da? Ikke prat om ting du ikke vet noe om, muskler er muskler, bol eller ikke.. Men hvis du skal gå på bol så burde du hvert fall være 25+, trent en god del år, ha god kunnskap om kosthold og trening og lære deg å få i 4000 kal+ hver dag. Derfor steroider har så dårlig rykte, siden mange av de som går på det er tenåringer som forventer å få 50 cm omkrets armer over natta ved å ta en sprøyte i skinka. OT: Det finnes faktisk ingen snarveier til en stor kropp og bra helse. De fleste "store" folk har faktisk jobbet en del for den kroppen di har. (edit; nei, jeg oppfordrer ingen til å starte på bol) Endret 23. november 2008 av DMN Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Spis til du nesten spyr, hold deg unna alkohol, fyll på iPoden, jogg hver morgen og tren hardt minst 3 ganger i uka. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Spis til du nesten spyr, hold deg unna alkohol, fyll på iPoden, jogg hver morgen og tren hardt minst 3 ganger i uka. Hvorfor oppfordre til å jogge hver morgen, kutte ned på kalorier og samtidig spise til du spyr...? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 enn proteinshakes og creatine? Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Spis til du nesten spyr, hold deg unna alkohol, fyll på iPoden, jogg hver morgen og tren hardt minst 3 ganger i uka. Hvorfor oppfordre til å jogge hver morgen, kutte ned på kalorier og samtidig spise til du spyr...? Hva mente du med å kutte ned på kalorier. Mannen trenger jo mer fett på kroppen for å få muskler. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 jo mer cardio jo mer kcal forbrenner du, så slutt å motsi deg selv... ikke gi tips når du tydligvis trenger det selv.. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du er litt for avansert for meg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva med denne: http://www.mensworkoutguide.com/ Birger Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Å kombinere en kropp jentene elsker og guttene frykter tror jeg blir vanskelig. Guttene "frykter" store bolere, jenter flest er vel ikke så hypp på en slik kropp. Å trene 1-2 dager i uken er ikke så mye, kan ikke skjønne du får nok trening ut av det. Du må ikke legge på deg fett for å bygge muskler, men det er på den andre side veldig vanskelig å balansere kaloriinntak så nøyaktig at du bygger maksimalt muskelmasse uten å legge på fett, så ville satset på å spist så mye du orker og så bra mat du klarer og heller leve med de ekstra kiloene fett du får. Finner ut hva som er nok mat. Få i deg nok proteiner. Skal du ha snarveien kjører du bol. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skal du ha snarveien kjører du bol. Da må du også ta konsekvensene av det, og det er mange kjipe birvikninger. Flotte kviser på ryggen, rastløs, hissig, du får også grove strekk i ansiktet som er mindre pent.. ++ Tren flere dager i uken, skaff deg en flink instruktør som kan skreddersy et kostholdsprogram til deg. De fleste gjør dette gratis, og du slipper å leie inn en trener. "spis til du spyr"? Vel.. Man bør kanskje legge til at det må spises fornuftig, og alt som heter junk er fyfy Lenke til kommentar
DMN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bivirkninger fra bol er faktisk veldig individuelt, og når det gjelder hissighet, så er det bare oppspinn.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Turtlis: hvorfor er junk fyfy? når man skal opp i vekt? letteste måten for mange å gå opp i vekt er nettopp junkfoob, mye kcal på forholdsvis normale mengder med mat.. DMN som du sier så er bivirkniner veldig individuelt, men når du får skyhøye testonivåer, så er det jo en normal bivirkning at man kan bli hissig av det... Lenke til kommentar
DMN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nei faktisk så var det en studie på det, skal se om jeg finner kilder.. De kom hvert fall fram til at det som gjorde folk hissig var at de ble store på kort tid, og dermed trodde de var en del tøffere og sterkere enn de egentlig er. Så når du da tar en oppbola ape på byen, blander inn litt alkohol, og knuffing på dansegulvet, så sier det seg selv at det kan bli litt aggresjon. Jeg har ikke merket noe forskjell på mine venner som har kjørt noen kurer. Ingen av dem har blitt aggresive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå