ezkoo125 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 hei, skal kanskje begynne med wow igjenn, har allerede en konto uten ekspansjon pakk's. men så må jeg da betale 100kr for å spille per mnd. om jeg blir recruita av en venn får jeg en ''trail'' på 10 dager. og jeg kan oppgradere konton for (9£uro?) til vanlig account uten ekspansjon pakk's, om jeg oppgraderer for de 9 euronene får jeg da 30 gratis spille tid? takker for svar, gi beskjed om dere ikke forsto meg Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 28/10/08 || 14.99 EUR || Upgrade to Standard Account || Active Gametime expires: 28/11/08 Svaret er ja du får 1 mnd, men det koster 15 euro for oppgraderingen. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 hah, gitt for pengan istedet for å betale 13£ for bare 30 dagers spille tid.. stemmer vel at jeg får 300% mer xp om jeg oppgraderer sidn en venn har recruita? Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Trippel xp får du hvis dere 2 er i samme group og i nærheten! Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Trippel xp får du hvis dere 2 er i samme group og i nærheten! ok, men konklusjon: For 15€ får man oppgradert accounten til en virkelig account med 30 dager gratis spille tid, noe som er mer verdt enn å betale 12€ for å betale 1 mnd spille tid på en eksisterende account uten char's. understrek dette Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ja det stemmer det du sier. Selv om det virker litt rart er det jo en grunn til at det er sånn: Blizzard sørger jo for at du får en enkel start, altså billig account, "gratis" spilletid, samt ekstra xp. Alt dette for at du skal fortsette å spille på samme charen som du etter hvert må betale 12€ i mnd for å fortsette på, som alle andre. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Ja det stemmer det du sier. Selv om det virker litt rart er det jo en grunn til at det er sånn: Blizzard sørger jo for at du får en enkel start, altså billig account, "gratis" spilletid, samt ekstra xp. Alt dette for at du skal fortsette å spille på samme charen som du etter hvert må betale 12€ i mnd for å fortsette på, som alle andre. ok takker har spillt wow i 2 å, men slutta få mdner etter BC slapp ut. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ok, samme som meg, orka ikke tanken på å "starte på nytt" når TBC kom ut. Deler nå accounten min med en annen, hadde ikke hjerte til å gi bort, men spiller aldri. Får bare høre om det nye i WoW fra de i klassen. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 har et spørsmål jeg tror passer her jeg og, istedet for å lage en helt ny tråd: absolutt spill har wow til 99,- får man en gratis måned med dette? og lønner det seg fremfor å oppgradere trial accounten til 15€? link til absolutt spill: her Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 har et spørsmål om om recruit a friend, begynner du i lvl 1? eller på samme lvl som en han som recruiter deg? en kompis sa at du begynte på samme lvl, men at han måtte være under lvl 60. Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du begynner på level 1. Og du må være i gruppe med han som recruita deg, og vere samme level, for at du skal få trippel XP. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 du begynner i level 1 ja. er du i nærheten av han som recruita deg og i group får dere trippel xp. Går også ann å grante en level. Hver andre level får recruiteren en "bonus level" som ligger på accounten hans. slik at han kan gi hvilken som helst char(Under lvl 60) en level. Så¨hvis du har en 59 også kan han grante den til 60 hvis dere bare levler fra lvl 1-3 på en ny character. Problemet er da at frienden er en level over deg Du har vell sett folk grante frienden fra 1-60 på youtube eller noe. Levler du fra 1-60 får du 30 bonus levels. De gjør dette 2 ganger og granter en char som frienden har. Ganske kult egentli Spilletiden er da 40 dager når du kjøper basic account ( 30 som følger med + 10 days ifra "10days trial") du levler til 60 lett på 3 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå