Gå til innhold

NFS Undercover.......Hva syntes du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som sier at ingen pcer kjører dette uten lagg tar helt feil.. Har ALT på fullt og har ikke lagget en eneste gang. Dog har jeg en ganske god pc da :thumbup:

Forresten synes jeg også at spillet suger..

 

 

Anmeldere og gamere sier deg imot. Selv har jeg en meget kapabel pc og jeg får litt hakking i 1600x1200 og alt på maks(og i 800x600 LOW). Problemet er at spillet ikke har bra nok grafikk til å kreve så mye, hastverk preger hele spillet. Siden nfs 5(Porsche UNL) har nfs blitt en dårlig parodi på fjortisfilmer fra statene, men det selger visst noe sinnsykt.

Lenke til kommentar

Har alle spillene av nfs. Kjøpte for 3 dager siden undercover til ps2 for å ha litt å gjøre.

Det første jeg så var at jeg hadde sett denne byen før. Etter en kveld var 75% av spillet rundet. Og byen var den samme. Neste kveld var resten rundet, å begynte på ferdighetsprøvene.

Så nå etter 2 dager har jeg ikke mer å gjøre på spillet. Blir siste gang jeg kjøper noe fra Nfs. Nfs Posche er den som var den beste å siden har det bare blitt værre å værre.

Tror dette var siste nfs spillet som kommer. Ingen kommer til å kjøpe neste

Rewaco

Lenke til kommentar

Horribelt spill! Hakker konstant selv om grafikken ser ut til å være tatt i fra Midtown Madness (1999). Ok, kanskje jeg tar litt hardt i, men det er likevel lattelig dårlig grafikk. Ikke bare det, men hvem setter opp veisperringer i et ulovlig race?! Siste NFS spillet som faktisk var noe å skryte av var "NFS: Underground". Siden den gang har det bare gått nedover, og nå ser det ut som de har nådd bunnen.

Lenke til kommentar

Nei huff... Kjøpte spillet i håp om at det ble mye bedre enn prostreet.

Spillet i seg selv er ikke alt for gale, men det som plager meg evig

er grafikken og hakkingen. Akkurat som grafikken er satt mange år tilbake,

er liksom noe som mangler. Selv med alt på fullt er det dårlig selv om pcen

er mere god nok for spillet. nok en skuffende opplevelse fra EA.

Eneste grunnen til at jeg gidd å runde det er for å ikke "kaste" bort pengene.

Lenke til kommentar

5 min. var nok til å vite alt om dette

 

+ McLaren F1

+De klarte faktisk å unngå at man mistet en superbil som man starter med, sånn som i MW. Men det betyr ikke at det ikke skal være en dame som guider deg fra start til slutt.

 

- Alt annet

- SPESIELT!! At de ikke klarer å holde seg til en musikksjanger. De skal fyreopp ALT som det er mulig å støte på.

De brukte jo nfs4 musikken i trailern, da fikk jeg litt for store forhåpninger.

 

Få tilbake de gamle nfsspillene! De vet jo at de ikke kan nå opp mot GRID, MotorStorm osv. med disse patetiske arcade wannabe spillene. Ja det er det det minner meg om når du svinger -.-, kjør inn i en 90 graders sving i 300, trykk på space, legg hendene bak holdet og nyt svingen.

 

Er spillet langt egentlig? Vil vite om jeg gidder å komme meg til McLaren F1 uten å cheate

 

hva skjedde med teamet som sto bak de gamle nfs spillene?

 

Lurer virkelig jeg også på

Endret av Chiraen
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd spillet, for når jeg åpner spillet, kommer det sånn at jeg må skrive inn aktiveringskode på nytt.. Og når jeg har gjort det, kommer den opp igjen på nytt :S Noen tips?

 

Men, personlig synes jeg hot pursuit er på første av NfS serien, og underground 2 er på 2. :p

Endret av Liiland
Lenke til kommentar
NFS selger på grunn av navnet. Det har jo vært den beste (og nesten eneste) gate racing spillet siden det kom, men hvis de ikke finner på noe snart vill de bli tatt igjenn av juiced og fler(husker ikke navnene).

Da NFS kom var det ikke akkurat snakk om gateracing, nei.

 

De var de første som begynte/fikk det til, så har jo nfs blitt kjent for de fleste under 15år som et gateracing spill. Det er jo faktisk flest av dem som spiller.

Lenke til kommentar
NFS selger på grunn av navnet. Det har jo vært den beste (og nesten eneste) gate racing spillet siden det kom, men hvis de ikke finner på noe snart vill de bli tatt igjenn av juiced og fler(husker ikke navnene).

Da NFS kom var det ikke akkurat snakk om gateracing, nei.

 

Det spørs vel hva du mener med gateracing, det var jo på landevei med trafikk og politi.

 

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...