Error Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 OBS! Creds til VG bloggeren Millan76 - som igjen sier at hun fant denne vitsen et annet sted. Nydusjet står jeg foran speilet ved siden av min mann, og klager på mine små bryster. I stedet for å si som han pleier, at de ikke er små, Gir han i stedet et råd. Han sier: - Dersom du vil at dine bryster skal bli større, ta da en bit toalettpapir og gni den mellom brystene et par sekunder hver dag. Litt sjokkert, men nysgjerrig nok til å prøve, tar jeg en bit toalettpapir. Stiller meg foran speilet å begynner å gni. - Hvor lang tid vil dette ta? Spør jeg min mann. - Det tar noen år, så blir de større. Svarer han selvsikkert. Jeg slutter å gni, og sier: - Tror du virkelig at mine bryster vil bli større av å gni papir mellom dem i noen år? Uten å blunke svarer han: -Det har jo virket på rumpa di’, eller hva? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En smule overtrøtt når du leste den? Var ikke ubrukelig, though.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hørt'n før. Still good. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå