Gå til innhold

Sannhet eller myte-tråden

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være gøy og muligens litt lærerikt å lage en slik tråd.

Det begynner med at jeg sier en ting som er omdiskutert mye som myte. Så kommer nestemann og svarer myte eller sannhet samt kommer med noen grunner for svaret.

Feks Bigfoot (godt eksempel på myte).

Da begynner jeg:

Planet X/Nibiru

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Myte!

Neil Armstrong på månen i 1969

Edit: Skrivefeil

sannhet.

De plasserte blandt annet et speil på månen på den første månelandingen som de har brukt framm til i dag til å måle avstanden til månen.

Dessuten er vel månesteinene de tok med tilbake også analysert av uavhengige forskere som har bekrefte at de er ekte og jeg tror nokk Sovjet hadde sagt ganske bra ifra hvis månelandingen hadde vært faket (de har jo teleskoper og radarer de også som de kan se på månen med)

myte eller sannhet: ingen andre dyr enn menneskene kan kjenne igjenn sitt eget speilbilde?

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
myte eller sannhet: ingen andre dyr enn menneskene kan kjenne igjenn sitt eget speilbilde?

Myte. Både menneskeaper, delfiner og kråkefugler gjenkjenner speilbildet som seg selv. Pluss enkeltindivider av hunder og katter, de har en intelligens på grensa for å klare dette.

Men egentlig er slike tråder som dette null verdt, fordi det stort sett er udokumenterte påstander og like mye en ordlek som en søken etter sannheter. Dessuten er det allerede et par lignende tråder på dette forumet, en udokumentert selskaplek slik som denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=989115

og en tråd der det kreves dokumentasjon:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=995972

Lenke til kommentar
har hørt at ikke penisen blir mindre, men ballene (tekstiklene om du vill) .

Jess, tekstiklene produserer testosteron, så når kroppen får i seg anabole steroider vil tekstiklene bli i mindre og mindre bruk. Kroppen for altså ikke bruk for ballen, dermed krymper de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...