_Daniel_ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei. Har nettopp vært i Sverige, kjøpt meg Pioneer spiller, Cerwin-Vega mellom og diskant høytallere + sub og forsterker som jeg har ifra før.. Har aldri koblet opp anlegg i bil, og er litt usikker på om dette er noe tilogmed jeg klarer.. =P Har sett litt på tegninger osv. over hvordan dette skal kobles opp, og dette ser ut som en laberint for meg=p Alt jeg har idag er: Spiller, forsterker, mellom og diskant høytallere, sub, 10 meter med høytaller ledninger og ISO koblings greier ( selger sa jeg burde kjøpe med dette, med tanke på orginal spiller forsatt står i bilen og det kanskje ikke er ISO kobling bak i spilleren. Ellers så trenger jeg kabler ogsånt før jeg kan starte, men hva trenger jeg egentlig? Håper på svar.. :-) Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Du trenger en strømkabel til forsterker, den er rød. Og en jordingskabel til forsterker, den er grå,svart etc. Og noe som heter Remote for å skru av og på forsterkeren med spilleren. Jeg mener det er en fin Sticky over eit enkelt koplingsskjema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå