Athelas Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Har gått til anskaffelse av Lips, er godt fornøyd så langt. Men lurer på en ting. Leste i anmeldelsen av Lips på spillmagasinet, at man skal kunne legge inn tekst selv, er det riktig? Har ikke funnet noen måte å gjøre det på, men jeg har kanskje oversett noe?Det gjelder vel i så fall for musikk man selv legger inn. Det går ikke an så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 kan ikke legge inn tekst selv, men kan sende info til microsoft om sanger, så det kanskje blir mulighet for nedlastning av tekster i fremtiden Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Hvordan i huleste får jeg koblet til mikrofonene? Dét lurer jeg på... Har knotet i lang tid med akkurat dét, men den gang ei... Fikk nemlig kondsoll og Lips i går.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Det står jo forklart i bruksanvisningen da. Skru først på xboxen. Hold av/på knapp på mic inne i ca 3 sekunder, slipp knapp, hold inn samme knapp på mic 3 sekunder til, og trykk så på "sync" knapp (lille runde ) på xboxen din. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Det står jo forklart i bruksanvisningen da. Skru først på xboxen. Hold av/på knapp på mic inne i ca 3 sekunder, slipp knapp, hold inn samme knapp på mic 3 sekunder til, og trykk så på "sync" knapp (lille runde ) på xboxen din. det samme som med handkontrolleren, right? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Det står jo forklart i bruksanvisningen da. Skru først på xboxen. Hold av/på knapp på mic inne i ca 3 sekunder, slipp knapp, hold inn samme knapp på mic 3 sekunder til, og trykk så på "sync" knapp (lille runde ) på xboxen din. Hjertlig takk Endret 25. desember 2008 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå