stallman Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Som topic sier. Prisene er de samme, bare djuice zero er det ingen etableringspris, og man kan sende gratis sms til andre djuicekunder. Jeg skjønner ikke helt hva den store forskjelen er ? Jeg bestiller iallefall djuice zero. Endret 22. november 2008 av Winball Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Mer eller mindre samme abonnement. Med binding koster frihet 199kr i månedsavgift, zero har 99kr. Uten binding koster begge 0kr pr måned. Zero kan ha friends, frihet kan ha fri kontakt. Er kanskje noen flere forskjeller, men i grunn samme abonnement. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Typisk Telenor. Ha to identiske abbonement, men under to forskjellige navn. Å gjøre forskjell på Telenor-abbonementer og Djuice-abbonementer er latterlig. På tide å gjøre noe med det, det er jo bare rot. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er jo 2 forskjellige abb din gjøk! les på post nr 2. Det er vesentlige forskjeller her. Lenke til kommentar
stallman Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Basicly the same.. zero FriHet Jeg fikk julekampanje: Fri Etablering på djuice zero. Endret 26. november 2008 av Winball Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Forrøvrig er det 50 kr mindre i minimumsfakturerering på FriHet, ergo passer det bedre hvis du ikke bruker mobilen noe særlig.. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Forrøvrig er det 50 kr mindre i minimumsfakturerering på FriHet, ergo passer det bedre hvis du ikke bruker mobilen noe særlig.. Feil, det er 49 kroner i minstefakturering på både Telenor FriHet og djuice zero. Ref. til posten over hvor dette står i prisoversikten der. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ah... my bad. Trodde godeste Telenor bare oppdaterte minimumsfaktureringen på FriHet. Godt at dem fikset det på begge =) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er jo 2 forskjellige abb din gjøk! les på post nr 2. Det er vesentlige forskjeller her. Javel? Da anbefaler jeg deg å lese post nr 4. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Javel? Da anbefaler jeg deg å lese post nr 4. Regner med du mener post nr 5. Det er to forskjellige abonnement som har like priser o.l. men som markedsføres mot forskjellige kundegrupper. Djuice zero gir deg mulighet for fri sms til andre djuice-kunder uten ekstra kostnad, mens de som har Telenor FriHet kan bruke FriKontakt som gir gratis ringnig til andre Telenor-kunder (koster 49 kr mnd). Begge har mulighet for sms-pakker, men den dyreste pakken til 199 kr mnd gir 3000 sms for djuice-kunder og 2000 sms for Telenor kunder. Det er også forskjell på kostnad hvis du kjøper en subsidiert mobiltelefon med 12 mnd binding hos FriHet vs zero. Skjønner ikke hvorfor du mener dette bare er rot, er jo veldig enkelt å besøke djuice.no og telenormobil.no og se på hvilket av de to som passer nettopp deg best. For min del passer djuice zero best pga de jeg sender mest sms med har djuice, mens for min samboer som ringer mye til andre med Telenor passer FriHet best pga muligheten for FriKontakt. Verre er det ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå