Gjest Tøffetøffetøffetøff Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg tok hull i øret idag hos en frisør. Bare sånn vanlig hull i øreflippen. Men jeg har hørt at frisørhull er dårlig. Stemmer det eller er det helt okei? Og så har vi ikke pyrisept, så jeg renset litt med antibakteriell såpe. Var det dumt gjort av meg? Er litt sånn nybegynner Har du noen andre tips? Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg tok hull i øret idag hos en frisør. Bare sånn vanlig hull i øreflippen. Men jeg har hørt at frisørhull er dårlig. Stemmer det eller er det helt okei? Og så har vi ikke pyrisept, så jeg renset litt med antibakteriell såpe. Var det dumt gjort av meg? Er litt sånn nybegynner Har du noen andre tips? Nei, hvorfor skulle frisørhull være dårlig? De har faktisk utdannelse, hvor dette også er en del av den I motsettning til parfymeri hvor en random arbeider får en "øre-hull-maskin/pistol" i hånden. Hvilken antibakteriell såpe brukte du? Jeg ville heller brukt et rense middel som ikke inneholt såpe (men vil ikke si det var dumt, bedre enn ingenting hvis du ikke ble betent). F.eks en parfymefri intimvask. Du kan også bare enkelt og greit koke vann og kjøle det ned i gjen. Sterilt vann å rense med, enkelt. Husk å rense øredobben og ikke bare øret. Den har også noen bakterier Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Så lenge hullet ikke på noen måte er skjevt eller lignende burde det funke like bra som hull man får hvilken som helst annen plass . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Tråden stenges. Endret 22. november 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg