BannanMannen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei.. Her er tingen, jeg kommer meg på internett. Men jeg kan ikke åpne mange sider. Jeg får åpnet kvasir.no, men ikke google.com... MSN har ikke lyst til å starte, og sier noe om DNS feil. Hva er det dette kan være, det skjer også på de andre datamaskinene hjemme hos oss, hva er det det kan komme av? Har var i kanskje en uke nå. Det kommer og går, av og til virker det faktisk. Ringte ISP'en vår, de hevded at det ikke var noen problemer. Er det noen av dere som har noen tanker om dette som ønsker å komme med råd? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Du kan sette opp statisk DNS på en av maskinene og se om det er serveren hos ISP som svikter. Prøv DNS: 195.159.0.100 som er Powertech. Klikk nettverkslinken min og bla helt ned om du trenger instruksjon. Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Takk, men greier ikke å åpne "nettverkstips"... Skrev inn 195.159.0.100 i Foretrukket DNS serveradresse Endret 21. november 2008 av BannanMannen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ble det bra når du byttet DNS? Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ble det bra når du byttet DNS? nei edit: ringte ISP'en, en lokal ganske lokal ISP. DE sa at mange andre hadde ringt dem over uka og klaget på det samme, så det er noe hos dem, Ikke at de vet hva det er. Er ikke noe med min PC eller ruter iallefall, man takk for hjelpen Endret 22. november 2008 av BannanMannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå