mmm320 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har problemer med en helt ny acer aspire 6530g pc. Etter en varierende periode henger den seg opp med restart ved knapp som eneste utvei.Første pc med vista, så jeg har ikke så veldig god erfaring med vista. Noen som kan tenke seg hva problemet kan være? Enhetsbehandling viser følgende om logitech g 15 tastaturet mitt: Alle de nødvendige driverne/programmene som tilhører tastaturet er innstalert. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 har nå formatert og reinnstalert til fabrikk standard. Problemet vedvarer. Legger merke til at det er oppført mange feil på hendelser på datamaskin behandling. Er det mulig og finne ut hva feilen er? Lenke til kommentar
aslebasle Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har du lastet ned og installert oppdaterte drivere og bios? Prøv det og ev ring Acer på 800 84 880. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) alle nyeste drivere ble innstalert av gjennoprettings cden. Hvordan finner jeg ut om jeg har nyeste bios, og eventuelt oppdatere den? Endret 25. november 2008 av jorgen_re Lenke til kommentar
aslebasle Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sjekk denne adressen: ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/asp...530/vista/Bios/ v.3216 er siste versjon. For å sjekke versjonen i maskinen din trykk F12 når du ser Acer helt i starten under oppstart. Der inne et sted skal bios versjon stå... alle nyeste drivere ble innstalert av gjennoprettings cden. Hvordan finner jeg ut om jeg har nyeste bios, og eventuelt oppdatere den? Lenke til kommentar
olec Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sjekk minnet ditt. Slå på minnesjekk ved oppstart. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Har tatt minne sjekk. Fant ikke noen feil. Snakket med support. De ville ha meg til å sende den inn. Blir uten pc (som kan brukes til noe) i 14 dager Hadde vert fint å sluppet det... Finnes det ikke noe diagnostisk test eller noe som sjekker alt? edit: har sjekket at nyeste bios er innstalert Endret 25. november 2008 av jorgen_re Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) okei, tror dette bildet snakker for seg selv. Hvis ikke detter er grunnen til alt trøbbelet, så vet ikke jeg... Endret 26. november 2008 av jorgen_re Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå