morfin Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det er vel Sigmund som eier.....eller Jo, det er visst det Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Torgeir Ingen som er med i Torgeir-klubben her?? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Torbjørn Lunde, her! Mange kalle meg Torbjørn "L" fordi det er liksom en annen som heter det samme, litt ireterende. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Fikk høre av noen kristne om en kampanje i England som het JIM ( Jesus In Me!) Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Aleksander er navnet mitt ja Og, Olav Øyvind; Bare en ustabil raring kan ha et slik navn Ikke sant :wink: Nåja, jeg kjenner en som heter Olav Aleksander, han er en ustabil raring han:) Lenke til kommentar
letmein Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Med denne statestikken så burde det da være flere enn bare meg som heter Erik.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Resultat av navnesøkDu søkte på mannsnavnet: Mario Det er 276 menn som har Mario som første fornavn. Det er 134 menn som har Mario som eneste fornavn. :o Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Daim...er jo den eneste som heter her Lenke til kommentar
ErozbratH Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det er 21368 menn som har Thomas som første fornavn. Det er 17516 menn som har Thomas som eneste fornavn. Litt merkelig at jeg var den første Thomas, men greit det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå