dimiles Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 /me skjønner ikke hvorfor ALLE heter andreas? mange her ass Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 /me skjønner ikke hvorfor ALLE heter andreas? mange her ass Kanskje fordi "Andreas" har vært et veldig populært guttenavn fra rundt 1980 og til nå. Det har faktisk ligget på topp-10 lista over guttenavn hvert eneste år i perioden 1983-2002. Vet ikke om det er fordi det er "kult" eller "hipt", eller om det vitner om dårlig fantasi hos foreldre. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det er 10333 menn som har Henrik som første fornavn Jeg er ivertfall ikke den eneste Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Olav Øyvind, av en eller annen dust grunn Lenke til kommentar
The zero Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg heter kjetil, men engelsklæreren min kaller meg for "kjetl" uten "i-en". Mange kaller meg ofte for skjetil, men "s-en" som ikke skal hvære med! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg heter Tom Edward, og er faktisk kalt opp etter Tom Jones og Edward Kennedy..! De fleste jeg kjenner kaller meg bare for Tom. Men da jeg begynte på videregående skole (nærmere bestemt Gand VGS), fikk jeg av en eller annen grunn kallenavnet Eddie. Nicket jeg bruker nå stammer faktisk fra denne tiden, da jeg for alvor begynte å bli en del av IRC, spill, forum og internettverdenen. De damene jeg har vært sammen med brukte bare Tom eller Eddie til å begynne med, men etter å ha blitt kjent på flere måter ble det etterhvert kun Tom Edward... Lenke til kommentar
puta Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 trodde dette gikk inn på søppelkategorien.. Rune Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 John-Anders, men blir ofte bare kalt for John Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Aleksander er navnet mitt ja Og, Olav Øyvind; Bare en ustabil raring kan ha et slik navn Ikke sant :wink: Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ken-Andre . bare 12 i norge som heter det Weeeee Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 jeg heter noe så spennende som Randi! egentlig Randi Karin.. men det synes jeg høres rart ut, så jeg bruker kun Randi.. eventuelt penta, siden de fleste kjenner meg som det. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 | | | | | Odd Erik that is... kult navn egentlig, men det er hele 532 personer som heter Vdet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå