SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Yup eg heter Mario. Er nok ikke fra italia selvom mange tror det. Er fra chile. Alltid blitt kalt for super mario bros så det er litt kjedelig å høre det hele tiden. lol Anyways... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Yup eg heter Mario. Er nok ikke fra italia selvom mange tror det. Er fra chile.Alltid blitt kalt for super mario bros så det er litt kjedelig å høre det hele tiden. lol Anyways... stilig navn da Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Yup eg heter Mario. Er nok ikke fra italia selvom mange tror det. Er fra chile.Alltid blitt kalt for super mario bros så det er litt kjedelig å høre det hele tiden. lol Anyways... Jeg synes Mario er et kult navn Det er jo kult å ha et navn ikke alle andre har Lenke til kommentar
YBD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jon Øyvind. hmmm. har en kompis som heter det hjemme....trodde han var den eneste. morsomt Tøft. Har hørt om en i Lillestrøm som heter det, er det kompisen din? Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jon Øyvind. hmmm. har en kompis som heter det hjemme....trodde han var den eneste. morsomt Det er 65 menn som har Jon Øyvind som fornavn. Gå hit og finn ut hvor mange i Norge som heter det du gjør. Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Stein-Håkon. Bruker bare Stein da. Litt komplisert med "å" for engelskspråklige Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Navnet mitt har jeg av en sang fra en kjent homofil artist . Noen som klarer å gjette artisten og navnet mitt? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Navnet mitt har jeg av en sang fra en kjent homofil artist . Noen som klarer å gjette artisten og navnet mitt? Cliff Richard? George Michael? Elton John? Freddie Mercury? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Han laget en del sanger til Disney-filmer... Lenke til kommentar
YBD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Han laget en del sanger til Disney-filmer... Åja, en sang av artisten ja. Du heter Daniel? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 1983 årgang her. Edit: la til graf. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg får vel melde meg på i Andreas-klubben, den ruler jo alle andre i denne tråden Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Clarence-Gunnar ! .... Not! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Henrik her 8) Kult. Da har vi to ting til felles. Vi liker begge black metal, og vi heter begge Henrik 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå