dimiles Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ja. Har faktisk tenkt over det før. Hva heter dere? Jens greit, jeg heter Jens Martin, men bruker bare Jens Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 FEIL! Du heter Jens Martin (ikke lyv) Selv heter jeg Torstein did any one really guess that? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kristian her... Et av de vanligste norske navnene.. men det er tøft allikevel Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg heter Johan, men noen ganger lurer jeg på om jeg ikke bare skulle endre navnet mitt til xthal, siden mange flere bare kjenner meg som det ( i RL altså ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 :old: Kan ikke folk prøve å sjekke ut om det er noen like threader før man starter en ny, når det er snakk om slike "common" threader? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 And the answer is.... Tor Morten men bruker for d meste bare Tor... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Eskil her, hei alle sammen! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 And the answer is.... Tor Morten men bruker for d meste bare Tor... Kult navn! Thor Morten her med h da, men allikevel. Bruker begge navnene jeg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Eg heter det samme som verdens mest kjente spill figur Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jon Øyvind. hmmm. har en kompis som heter det hjemme....trodde han var den eneste. morsomt Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Eg heter det samme som verdens mest kjente spill figur Mario eller Donkey Kong? EDIT: glemte å si at jeg heter Torbjørn Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Mario. Ikke mobb meg banker dere alle sammen Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Mario. Ikke mobb meg banker dere alle sammen Mario?? Fakta? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Mario. Ikke mobb meg banker dere alle sammen fett navn da mario! italiener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå