PgUp Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ben and Arthur. Hoho, så morsom dårlig Men den verste må kanskje bli meet the spartans. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Den norske skrekkfilmen 22. Det tror jeg bokstavelig talt er det dårligste jeg har sett. Outlaw var også hysterisk dårlig. Date Movie var også rimelig tragisk. Så var det The Bank Job, og da mener jeg ikke den med Jason Statham. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Wanted og Shoot 'Em Up. Møkkfilmer fra ende til annen. Her har noen bajset skikkelig på leggen ved å la disse 2 filmene bli vist i det offentlige. Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Så Burn After Reading i går, den var så skammelig elendig at jeg ikke har ord. Det var ingenting jeg satt igjen med etter filmen, alt jeg tenkte når rulleteksten kom var: "Hva faen?". Så spurte jeg noen venner: "hva var greia?". De skjønte heller ikke en dritt. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Så Burn After Reading i går, den var så skammelig elendig at jeg ikke har ord. Det var ingenting jeg satt igjen med etter filmen, alt jeg tenkte når rulleteksten kom var: "Hva faen?". Så spurte jeg noen venner: "hva var greia?". De skjønte heller ikke en dritt. Hva synes du om de andre filmene til Coen brødrene da? Som f.eks. No Country For Old Men, Fargo, O Brother, Where Art Thou?, osv.? Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 No Country For Old Men er veldig bra, den koste jeg meg med. De andre har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 100 000Bc.. og nei.. ikke 10 000bc.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Må legge til "Airforce one", selv om den er ufrvillig morsom. Det er jo en klassiker. Ikke nødvendigvis en god en men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå