Robocoop Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 "Coyote ugly" kommer høyt opp. "I am Legend" er også dårlig. Norske filmer utelater jeg her, med der er det mye nytt som er oppskrytt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Norske filmer utelater jeg her, med der er det mye nytt som er oppskrytt. Som for eksempel rovdyr. Gud Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Blood Diamond. Herre min hatt for noe oppskryt film.. "ooh noo, my son, my wife *buuhuu* 2.nd dat...... Må legge til "Airforce one", selv om den er ufrvillig morsom. Endret 29. november 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, også Departed. Nei det har ikke noe med at DiCapro spiller... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er Departed den verste du har sett? Her vil jeg gjerne ha utdypning om hvorfor. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Death Proof. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er Departed den verste du har sett? Her vil jeg gjerne ha utdypning om hvorfor. Garantert fordi han ønsker og provosere og at han mener orginalen var bedre og ellers den samme gamle sytinga. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er Departed den verste du har sett? Her vil jeg gjerne ha utdypning om hvorfor. Det er ikkje heilt klart om det er The Departed eller Blood Diamond som er den verste laffe har sett. I alle høve kan han ikkje ha sett mykje film. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 plottet var flat, For forutsigbar... men for all del, filmen var underholdne, men den brukte altfor lang tid på uviktige ting, og alt for lite for viktigere ting.. roellene for overfladiske, replikkene blir kastet ut her og der(kommandoer, kjefting osv) OK film, oppskryt? ja. Men det er MIN MENING... men hjelper tydeligvis ikke her inne. Alt skal være så perfekt. "Liker du ikke de filmene jeg liker, ja da er du en idiot" ; ) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvem er det som kaller deg for idiot bare fordi du ikke liker en film? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Internet. It's serious. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Alt skal være så perfekt. "Liker du ikke de filmene jeg liker, ja da er du en idiot" ; ) Er i vel ikke direkte det vi mener, men synes jo det litt spesielt å sette The Departed som den verste filmen du har sett, selv om du nødvendigvis ikke likte den. Endret 29. november 2008 av mOkk Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 TJa, kanskje feil å si Idiot. Men folk tar filmer så jævlig seriøst og blir litt småsur bare fordi noen sier noe annet om filmen : = Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men folk tar filmer så jævlig seriøst Sjokk! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Folk blir da ikke sure. De blir bare litt interssert i å høre hvorfor du setter en film som tross alt ligger på 46. plass på top 250 lista, til å være den værste filmen du har sett. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 viss du lyst å sjå en dårlig film: Meet the spartans! Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Nå er ikke denne tråden laget for å fremme sine største skuffelser innen film, men heller de aller verste man har sett. Altså, jeg har veldig store vanskeligheter med å skjønne hvordan noen kan si at The Departed eller Blood Diamond er de dårligste de har sett. Sett bort ifra at han/hun da kun har sett kun dé to og Ringenes Herre 1. Endret 29. november 2008 av Omar2x6 Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Den værste filmen jeg har sett er vel Scary Movie: kjedelig film med teit humor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 jeg likte scary movie 2 og 3 litt, men nå er de (N) War of the world sugde baller.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Date Movie. Den er liksom ikke så drit at den er morsom. Den er bare drit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå