HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 It har jeg på DVD faktisk. En helt grei film, men det er mest pga. figuren til Tim Curry. Genialt gjennomført. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Av nyere Stephen King, kan jo også Dreamcatcher nevnes. Jesus, for et makkverk! "Duddits!!" Klassiker. Men er mye her som ikke fortjener å få tittelen 'tidenes dårligste'. Pearl Harbor? Sleuth (må nevnes at jeg ikke har sett remaken)? Lola Rennt, og ikke minst Robocop? Selvfølgelig er alle forskjellige, men man kan ikke ha sett mye dårlige filmer når man kommer med slike filmer. Mitt forslag må være nevnte Manos. Mer gjennomført dårlig film skal man lete lenge etter. Er en grunn til at Dr. Forrester beklager å sende den til Mike og botene i MST3K-episoden med Manos. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Dreamcatcher kan umulig være den dårligste filmen du har sett. Jeg syntes da den var kurant. Den dårligste jeg har sett må være House of Blood aka. Chain Reaction Jeg er ikke overrasket over den (V)-en på imdb akkurat. Den norske TV-serien "Holms" er ikke langt unna tittelen verste ever. House of Blood er artig, da Sinnsykt voldelig. Blir litt kjedelig i lengden, though. Edit: Pearl Harbor suger fordi den er en voldtekt av historiske hendelser, skjult bak et romantisk drama pluss en haug av eksplosjoner. Endret 27. november 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Joda. Jeg er overbevist. Pearl Harbor er mye verre enn dette: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeepers Creepers 2 er vell den aller verste filmen jeg har sett. Kan ikke anbefales. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeepers Creeepers 2 er jo et sjarmtroll av en film. Den var i det minste det da jeg så den for 3-4 år siden. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeepers Creeper 2, ja. Nok en "klassiker" jeg uheldigvis har på DVD. Enig med Teac. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nå har jeg sett et par dårlige filmer, men jeg tror foreløpig ligger Zombie Strippers øverst Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Delikatessen kan vel også nevnes. Nå tuller du vel? Nå prøver jeg etter beste evne å unngå dårlige filmer, men av de jeg har sett og husker så er jo Troy en skikkelig møkkafilm, og selvsagt Pearl Harbor som nevnt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg døde hvert minutt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg ser bare et hotlinkbilde... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeepers Creepers 2 var ikke særlig bra film. Men den har noen scener som er kult laget. verste filmen jeg har sett er vel Seven Mummies, må også legge til Home Alone 4. Endret 27. november 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Impawards-filmen er også kjent som Boat Trip, og ja, den er jævlig crappy. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Impawards-filmen er også kjent som Boat Trip, og ja, den er jævlig crappy. Jeg synes ikke Boat Trip var sååå ille. Var absolutt ingen bra film, men likevel langt unna å kunne være den verste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er ikke det den med de svenske bikini-modellene? Bare det redder filmen fra å være langt unna tittelen "verste jeg har sett". Jeg nominerer Date Movie og Kill Buljo, henholdsvis 1/10 og 2/10. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Syns du Kill Buljo var så dårlig?! Hadde du kanskje en dårlig dag når du så den eller? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det var nok filmskaperne som hadde en dårlig dag. Det var faen ikke langt fra jeg ga den 1/10, men siden jeg var i godt humør, ga jeg den ikke bunnkarakter. Har forøvrig bare gitt 1/10 av 450 sette filmer, og det er Date Movie. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg vil legge til Epic Movie, Superhero Movie, Meet the spartans og tropic thunder. Helt håpløse filmer =/ Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kill Buljo holder seg unna bunnkarakter pga det første kvarteret, som er helt brukbart, og ellers kun det faktum at jeg har sett dårligere filmer, dessverre. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 At du har sett dårligere filmer skal vel ikke ha noen innvirkning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå