Gå til innhold

Verste filmen du har sett?

Alliha

Anbefalte innlegg

Pearl Harbor derimot syntes jeg er en god film, skjønner ikke hvordan folk kan mene det er den dårligste filmen. Bare lyd og bilde er grunn nok til å heve den opp fra bunnsjiktet.

Pearl Harbour er en kvalm smørje av en film, og det er langt i fra å være en god film, men som du sier er lyd og bilde godt nok til å heve den fra det absolutte bunnsjiktet.

Noe av det absolutt verste jeg har sett er parodien "Date Movie" av Jason Friedberg og Aaron Seltez. Humoren i den filmen er så jævlig at de som har skrevet manuset til dette burde vært tvangsinnlagt. Sjokket ble ikke mindre da jeg fant ut at Friedberg og Seltzer har laget tre filmer til etter dette: "Epic Movie", "Meet the Spartans" og "Disaster Movie", hvor sistnevnte visst ligger øverst på IMDBs bottom 100 som verste film noensinne.

At noen kunne gitt disse to tullingene penger etter en film som "Date Movie" er fullstendig uforståelig, og at de til og med har fått lage tre filmer til er intet mindre enn mer utrolig enn at Moses delte Rødehavet. Nå har ikke jeg noen filmer av Uwe Boll, men etter å ha sett makkverket til Friedberg og Seltzer, er det vanskelig å tro at det er mulig å lage noe verre.

Endret av OlavEH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pearl Harbor derimot syntes jeg er en god film, skjønner ikke hvordan folk kan mene det er den dårligste filmen. Bare lyd og bilde er grunn nok til å heve den opp fra bunnsjiktet.

"Disaster Movie", hvor sistnevnte visst ligger på bunn på IMDB-lista som verste film noensinne.

Ligger faktisk på #1 på Top Worst movies :)link

Lenke til kommentar

Du kan pakke dritt inn i fint papir, men det er fremdeles dritt...

Hmm, absolutt værste filmen jeg har sett...hmm..det er litt vanskelig å si...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor Pearl Harbour er så dårlig. Syntes den var spennende samtidig som den innehold kjærlighet og den slags som også fruen kunne sett. Kampscenene er gode og actionfylte og det hele ser bra ut. Er typisk amerikansk og kanskje ikke helt historieriktig, men ser man på det som underhodlning så er det absolutt ikke blant det dårligste som er laget. Jeg sytntes filmen er en sterk 4/svak 5.

Lenke til kommentar
Tror Trucks må være det verste jeg har sett. Den er riktignok ufrivillig morsom fra tid til annen, spesielt ved en scene der en leketøybil tar livet av en postmann ved å dytte han over ende og knuse hodet hans mot fortauet. Tagline: "U-Turn, U-Die! "

Måtte være Stephen King. :sick:

Nå er jo Stephen King forfatteren bak The Shawshank Redemption, The Green Mile og The Shining, så synes ikke Stephen King bør være synonymt med noe negativt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...