Alliha Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nevn den verste filmen, eller filmar, du nokon gong har sitt min verste er retrograde, som eg ser på nå på viasat4 <.< eller dragon wars, elendig skuespel! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Pearl Harbor *Grøss* og Are You Scared? er vel de verste. Troll 2 og Plan 9 From Outer Space bør vel og nevnes, men de er så dårlige at de blir bra Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vi har jo allerede en Filer du ALDRI viml se igjen tråd så denne blir kanskje litt for overflødig? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Løp Lola Løp. Da kan du umulig ha sett mye film! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vi har jo allerede en Filer du ALDRI viml se igjen tråd så denne blir kanskje litt for overflødig? Jepp, enig, men vil bruke muligheten til å komme med mitt bidrag før tråden stenges: Tidenes dårligste film Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vi har jo allerede en Filer du ALDRI viml se igjen tråd så denne blir kanskje litt for overflødig? skriveleif! Lenke til kommentar
albaJos Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi har jo allerede en Filer du ALDRI viml se igjen tråd så denne blir kanskje litt for overflødig? Det er en forskjell i mine øyne på filmer du ikke vil se på nytt, og filmer som er dårlige. Filmer som Glitter, Crossroads som rett og slett blir for mye sukker. Filmer som Salo, Cannibal Holocaust er vanskelig å svelge mer enn en gang. De dårligste filmene er derimot kan være ganske så (ufrivillig) morsomme å se igjen. Filmen Manos: The Hands of Fate er rett og slett så dårlig håndverk pluss at det skorter på historien at man rett og slett se det igjen for å tro det. Men det er nok den dårligste (men Glitter var en lidelse å se, men dårlig håndverk er det ikke) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 den filmen jeg så for et par dager siden er den dårligste filmen jeg har sett. Sleuth må være den verste filmen jer noen gang har sett.. gode skuespillere men møkkafilm Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Originalen eller nyinnspillingen? Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Den verste filmen jeg har sett må være "Lønsj." En skikkelig drittfilm, rett og slett. Ellers har jeg sett en annen film som også var fryktelig elendig, men den kan jeg dessverre ikke huske hva het. Det var en amerikansk grøsser av et eller annet slag, men huff og huff. Jeg begynte faktisk å le da jeg så den fordi den var så idiotisk. Den handlet om en gutt som hadde et monster som bodde inni ham. Monsteret kom ut av gutten ved å trekke i en slags glidelås. Og dette skulle liksom være skummelt, med 15 års aldersgrense og det hele. :!: Endret 23. november 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Haha den verste filmen jeg har sett maa vere hellraiser 2. Sikkert mange som har andre meninger. Men jeg synes rett og slett den var dritt kjedelig. Husker ikke noe fra filmen og vil helst ikke gjore det heller. For meg var det alt for overnaturlig. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Originalen eller nyinnspillingen? nyinnspillingen med jude law og michael caine , har ingen planer om å se den fra 70 tallet, vet at michael caine er en god skuespiller, men kan umulig vær god, er vel samme opplegget. 99% av filmen er filmet i et og samme hus, alt fåregår inne i det huset, skikkelig dialog\drama =kjedelig Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Pearl Harbour - rett og slett. Begrunnelse har jeg i den andre tråden. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Alt av Uwe Boll The Covenant (Canes) Jo, så Hell Ride på cinemateket da Michael Madsen promoterte diktsamlinga si... Må være noe av det verste jeg har sett noen sinne... Endret 25. november 2008 av nirvana1 Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 en av de dårligste filmene eg har sett må være robocop og Wildchild. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Glemte forresten å nevne "Kristin Lavransdatter." Den var altfor lang, det var dårlig skuespill og svært dårlig lyd. Dessuten var det altfor mye mumlig når det ble snakket. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Campfire stories :!: Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Må bare si at jeg elsker nicket ditt, Herr Krabbe. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Campfire stories :!: Haha, den begynte jeg på en gang også, var så latterli dårlig at jeg skrudde av etter en stund, gjør aldri det ellers når jeg ser film. Ellers er vel " A VISIT FROM OUTER SPACE" en gang kåret til verdens værste film, og må si meg ganske enig. Når man kan se at ufoene henger i tråder, så snakker vi lav kvalitet. Filmen xXx 2 og " A crime" er også filmer så dårlige at de hører hjemme i søppla. Pearl Harbor derimot syntes jeg er en god film, skjønner ikke hvordan folk kan mene det er den dårligste filmen. Bare lyd og bilde er grunn nok til å heve den opp fra bunnsjiktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå