Gå til innhold

Verste filmen du har sett?


Alliha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har jo allerede en Filer du ALDRI viml se igjen tråd så denne blir kanskje litt for overflødig?

 

Det er en forskjell i mine øyne på filmer du ikke vil se på nytt, og filmer som er dårlige.

 

Filmer som Glitter, Crossroads som rett og slett blir for mye sukker.

Filmer som Salo, Cannibal Holocaust er vanskelig å svelge mer enn en gang.

 

De dårligste filmene er derimot kan være ganske så (ufrivillig) morsomme å se igjen. Filmen Manos: The Hands of Fate er rett og slett så dårlig håndverk pluss at det skorter på historien at man rett og slett se det igjen for å tro det. Men det er nok den dårligste (men Glitter var en lidelse å se, men dårlig håndverk er det ikke)

Lenke til kommentar

Den verste filmen jeg har sett må være "Lønsj." En skikkelig drittfilm, rett og slett. Ellers har jeg sett en annen film som også var fryktelig elendig, men den kan jeg dessverre ikke huske hva het. Det var en amerikansk grøsser av et eller annet slag, men huff og huff. Jeg begynte faktisk å le da jeg så den fordi den var så idiotisk. Den handlet om en gutt som hadde et monster som bodde inni ham. Monsteret kom ut av gutten ved å trekke i en slags glidelås. Og dette skulle liksom være skummelt, med 15 års aldersgrense og det hele. :!:

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Originalen eller nyinnspillingen?

nyinnspillingen med jude law og michael caine ,

har ingen planer om å se den fra 70 tallet, vet at michael caine er en god skuespiller, men kan umulig vær god, er vel samme opplegget.

99% av filmen er filmet i et og samme hus, alt fåregår inne i det huset, skikkelig dialog\drama =kjedelig

Lenke til kommentar

 

Haha, den begynte jeg på en gang også, var så latterli dårlig at jeg skrudde av etter en stund, gjør aldri det ellers når jeg ser film. Ellers er vel " A VISIT FROM OUTER SPACE" en gang kåret til verdens værste film, og må si meg ganske enig. Når man kan se at ufoene henger i tråder, så snakker vi lav kvalitet. Filmen xXx 2 og " A crime" er også filmer så dårlige at de hører hjemme i søppla.

 

Pearl Harbor derimot syntes jeg er en god film, skjønner ikke hvordan folk kan mene det er den dårligste filmen. Bare lyd og bilde er grunn nok til å heve den opp fra bunnsjiktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...