Anders Leipsland Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Men viser ALLE tester at shin etsu er bedre enn as3? Det tviler jeg sterkt på Helt ærlig så har jeg bare lest testen til ocshoot så det har jeg ikke noe grunnlag til å svare på. men dersom ikke overklokking.no klarer å bla opp en test så får jeg kjøpe en tube Shin Etsu X-23 på TG (har Artic Silver 3 fra før av) så får jeg ta en liten personlig test Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 hvis man har tenkt til å kjøpe waterchill på 3dfxcool, får man jo med en GRATIS tube Shin Etsu X-23 (+ en valgfri katode med inverter). Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 angående det noen nevnte at ingen trenger mer enn 3 gram. noen som følger denne? http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_...nstructions.htm se på punkt 7 og 5. Noen som gjør dette? ikke jeg :oops: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg følger de punktene med alle typer kjølepasta, men bruker aldri så mye pasta som på bildene i instruksjonen. De overdriver jo sinnsykt. Sikkert for å få folk til å bruke mye, og dermed måtte kjøpe mer. Uansett, 1 gram holder veldig lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå