Gå til innhold

Ny Shin Etsu !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den gamle Shin Etsu pastaen overgikk Arctic Silver 3 med flere grader, og nå har den blitt enda bedre og fått navnet: Shin Etsu X-23

 

LOL ifølge tester jeg har lest var det 1C eller no :D

 

anyway, det var JÆVLIG dyrt da.... 85kr for 1g, AS3 er jo 75kr for 3g.... 25kr/g vs 85kr/g, det er det rett og slett ikke verdt!

Lenke til kommentar
Den gamle Shin Etsu pastaen overgikk Arctic Silver 3 med flere grader, og nå har den blitt enda bedre og fått navnet: Shin Etsu X-23

 

LOL ifølge tester jeg har lest var det 1C eller no :D

 

anyway, det var JÆVLIG dyrt da.... 85kr for 1g, AS3 er jo 75kr for 3g.... 25kr/g vs 85kr/g, det er det rett og slett ikke verdt!

 

Helt enig, shin etsu er/var oppskrytt!

Lenke til kommentar
anyway, det var JÆVLIG dyrt da.... 85kr for 1g, AS3 er jo 75kr for 3g.... 25kr/g vs 85kr/g, det er det rett og slett ikke verdt!

 

er du virkrkelig så gjerrig at du ikke bruke en skarve 50lapp mere på bedre kjøling? det er liksom ikke snakk om de store summene her.

 

Det er heller ikke snakk om de store temperatur forandringene heller :shrug:

Lenke til kommentar
anyway, det var JÆVLIG dyrt da.... 85kr for 1g, AS3 er jo 75kr for 3g.... 25kr/g vs 85kr/g, det er det rett og slett ikke verdt!

 

er du virkrkelig så gjerrig at du ikke bruke en skarve 50lapp mere på bedre kjøling? det er liksom ikke snakk om de store summene her.

 

Er du virkelig så kjølefanatisk at du heller sløser penger enn å ta til takke med noe som koster vesentlig mindre, som du får MER av?

 

snakker 1°C her. Toppen 2.

Lenke til kommentar
anyway, det var JÆVLIG dyrt da.... 85kr for 1g, AS3 er jo 75kr for 3g.... 25kr/g vs 85kr/g, det er det rett og slett ikke verdt!

 

er du virkrkelig så gjerrig at du ikke bruke en skarve 50lapp mere på bedre kjøling? det er liksom ikke snakk om de store summene her.

 

hvorfor ville jeg hatt mer kjøling? har fin temp jeg, men nanotherm (eller no) pasta. For noen er ikke overklokking det å "alltid ha det beste til enhver pris" men å gjøre det beste ut av det man har/gjøre beste kjøp pris/ytelse.

 

Uannsett setter jeg en støysvak PC over det å klokke de 25mhz'ene til

 

min rekkefølge: pris/støy/ytelse

 

Jeg har IKKE betalt mye for mine pc'er....

Lenke til kommentar
Og du vil fortsatt IKKE ha betalt så mye for pc'en din hvis du kjøper Shin Etsu'en.

i pris ytelse, jo.

 

Betalte 4000kr for pcn. dette er jo en god stund siden, men det var da KT333 chipsetet var rimelig nytt. XP1800, 80GB WD disk, MSI KT3 ultra og 512MB TwinMOS m winbond, så er det sagt også.

 

Skjønner ærlig talt ikke hva jeg skal med den pastaen, det er ikke DEN som hindrer meg i å klokke lenger....

Lenke til kommentar
Skjønner ærlig talt ikke hva jeg skal med den pastaen, det er ikke DEN som hindrer meg i å klokke lenger....

 

Det er kanskje ikke deg pastaen hindrer å klokke litt lengre, men for andre så kan den nok ha en betydning.

 

Og er snakk om 10 kroner forskjell fra AS3 da, ikke store summen akkurat. 1 gram holder til noen CPUer det og når tuba er tom så er det sikkert kommet en forbedra utgave :)

Lenke til kommentar

1C er nok til å kåre en vinner i sammenligningstester. Og ja den 1graden kan ha noe å si. Jeg kommer hvertfall til å kjøre Shin Etzu ved neste kjøp av kjølepasta.

 

Om mitt GF4 TI4200XP blir 1c kaldere enn det er med andre kjølepasta vil jeg påstå at det er verd 10kr mer (selv om det blir mer pr/gram). Ikke minst sier det litt om effektiviteten av kjøleløsningen. Selv om det bare er snakk om en grad, vil det bety bedre kontakt med kjøler og dermed bedre kjøling. Det er ikke "bare" 1c, der er: WOW er det så stor forskjell på kjølepasta i så høy klasse :yes:

Lenke til kommentar

Har ikke sett noen review Shin Etsu X-23 vs Nanotherm Blue II men ocshoot sin ShinEtsu G751 vs NanoTherm viste  45.1 vs 49.1 grader. Altså hele 4 grader forskjell.

 

vet det, men jeg gjorde min egen lille "test". Nanotherm var NØYAKTIG like lav som arctic alumina her hjemme, og siden jeg testet nanotherm sist, så ble den værende på... :) (og litt at jeg hadde sølt bort aluminaen :p)

Ellers er jeg fult klar over at ocshoots testmetode er bedre enn min, men

har sett andre tester der nanothermen har gjort det bra. (men aldri bedre enn as3....)

Lenke til kommentar

 

det er jo ikke en krone da... det er 60 :)

 

Var forskjellen på Artic Silver 3 og Shin Etsu X-23 jeg sikta til. Den er på 10 kroner (priser fra 3dfxcool).

 

OK, det er det kanskje verdt.. Men viser ALLE tester at shin etsu er bedre enn as3? Det tviler jeg sterkt på :shrug: skrev forresten feil der ser jeg, skulle vært 10kr, ikke 1 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...