Gå til innhold

Forslag til 5.1 surroundanlegg (4-6000)

akle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Det er vanskelig å finne en receiver med nyaktig de samme spesifikasjonene. Yamaha RX-V663 og Onkyo 606 er to receivere du bør vurdere.

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å finne en receiver med nyaktig de samme spesifikasjonene. Yamaha RX-V663 og Onkyo 606 er to receivere du bør vurdere.

Enig. Onkyoen har vunnet flere tester der både yamaha og Harman/Kardon har vært med. Har hatt mye trøbbel med min avr 255 og jeg er ikke den eneste! Personlig ville jeg valgt Onkyoen.

Lenke til kommentar

Ja skjønner det er vanskelig å finne en reciver med nøyaktig de samme spesifikasjonene, men sån cirka!

Jeg har sett litt på Yamaha'en, men får veldig lyst på Onkyo'en når jeg ser på den! Vi får se!

Takk for tips!

Tror jeg leste forresten at Onkyo ikke tok inn lyd eller 5.1/7.1 lyd via hdmi. Men det kan da ikke stemme eller?

Endret av akle
Lenke til kommentar
Ja skjønner det er vanskelig å finne en reciver med nøyaktig de samme spesifikasjonene, men sån cirka!

Jeg har sett litt på Yamaha'en, men får veldig lyst på Onkyo'en når jeg ser på den! Vi får se!

Takk for tips!

Tror jeg leste forresten at Onkyo ikke tok inn lyd eller 5.1/7.1 lyd via hdmi. Men det kan da ikke stemme eller?

Nei, dette stemmer ikke. Den tar selvsagt inn lyd/bilde fra via hdmi. Personen som hadde problemer kan ha brukt feil instillinger eller hatt en defekt forsterker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...