akle Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Hei igjen. Har vert litt treg i det siste så H/K AVR 255 selges ikke lenger hos netonnet og prisen er litt for høy hos andre. Noen som kan anbefale en annen med de samme spesifikasjonene som H/H AVR 255? Kan være 5.1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er vanskelig å finne en receiver med nyaktig de samme spesifikasjonene. Yamaha RX-V663 og Onkyo 606 er to receivere du bør vurdere. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er vanskelig å finne en receiver med nyaktig de samme spesifikasjonene. Yamaha RX-V663 og Onkyo 606 er to receivere du bør vurdere. Enig. Onkyoen har vunnet flere tester der både yamaha og Harman/Kardon har vært med. Har hatt mye trøbbel med min avr 255 og jeg er ikke den eneste! Personlig ville jeg valgt Onkyoen. Lenke til kommentar
akle Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Ja skjønner det er vanskelig å finne en reciver med nøyaktig de samme spesifikasjonene, men sån cirka! Jeg har sett litt på Yamaha'en, men får veldig lyst på Onkyo'en når jeg ser på den! Vi får se! Takk for tips! Tror jeg leste forresten at Onkyo ikke tok inn lyd eller 5.1/7.1 lyd via hdmi. Men det kan da ikke stemme eller? Endret 20. desember 2008 av akle Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja skjønner det er vanskelig å finne en reciver med nøyaktig de samme spesifikasjonene, men sån cirka! Jeg har sett litt på Yamaha'en, men får veldig lyst på Onkyo'en når jeg ser på den! Vi får se! Takk for tips! Tror jeg leste forresten at Onkyo ikke tok inn lyd eller 5.1/7.1 lyd via hdmi. Men det kan da ikke stemme eller? Nei, dette stemmer ikke. Den tar selvsagt inn lyd/bilde fra via hdmi. Personen som hadde problemer kan ha brukt feil instillinger eller hatt en defekt forsterker. Lenke til kommentar
akle Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Da var onkyo'n bestillt, den bilr nok bra den : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå