Økotufs Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Jeg meldte mobilen min stjålet da jeg ringte netcom på 05050. Da fikk jeg tilbud om ny telefon og valgte da å kjøpe en jeg hadde "luktet på" over lengere tid. Men jeg fikk ikke noe ordentlig kvitering verken på mail eller telefon. Det eneste jeg fikk var en melding hvor det sto: Vi bekrefter herved å ha mottat din bestilling. Ordre nr. XXXXXXX blir sent pr post. Mvh Netcom. Det er en stund siden nå (nærmer seg 2 uker). Men jeg klarer ikke spore pakken noen steder. Det skal jo gå på posten sine nettsider. Noen som skjønner hva som har skjedd? De ja mobilen ville være her iløpet av en uke, å de har trekt kontoen min, men ingen pakke på 13 dager. Endret 21. november 2008 av Sadshit Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Om du valgte "sending uten sporing" er det ikke rart. Du trenger "forsendingsnummeret". Men siden det har gått dobbelt så lenge som de lovet bør du ringe netcom og snakke med dem. Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Om du valgte "sending uten sporing" er det ikke rart. Du trenger "forsendingsnummeret". Men siden det har gått dobbelt så lenge som de lovet bør du ringe netcom og snakke med dem. De nevnte ingenting om jeg ville ha med eller uten sporing. Tok det hele over telefon. Det virket som om hun i telefonen stresset veldig med å bli ferdig med telefonsamtalen. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 hmm...jaja. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ventet 3-4 dager til og så hadde de fått høre så ørene flagra om det ikke hadde komt noe. Først når jeg så emnetittenen trodde jeg at du mente slike sider som amaxproducts.com og slikt. De tar virkelig bare pengene dine og løper. Holdt nesten på å løpe i den fellen. Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 ja beklager. Har aldri vært særlig god på overskrifter. x) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 ja beklager. Har aldri vært særlig god på overskrifter. x) genispørsmål: har du ringt netcom eller moobi som de bruker og spurt om status før du la ut posten? Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 ja beklager. Har aldri vært særlig god på overskrifter. x) genispørsmål: har du ringt netcom eller moobi som de bruker og spurt om status før du la ut posten? Ja, men de sier at jeg må ringe bestillings telefon 815.... noe.... Men de tar ikke telefon, og vente musikken trekker penger :/ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 vel, da sender du epost, du kan ikke forvente at vi skal kunne svare på det her, ingen av oss som har systemene til moobi foran oss. Lenke til kommentar
159660 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 vel, da sender du epost, du kan ikke forvente at vi skal kunne svare på det her, ingen av oss som har systemene til moobi foran oss. Det skal du ikke si for sikkert, er mange tele-operatør og nett-butikk ansatte luskende rundt på diverse forum om dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå