marcus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har akkurat kjøpt en ny fujitsu siemens bærbar hvor jeg får opp en varsling om at jeg burde ta backup av pc'en på dvd plater. Står at denne varslinga skal forsvinne så fort jeg har gjort det. Finnes ingen boks jeg kan merke av for at denne varslinga ikke skal komme opp noe mer, får bare trykt close... Prøvde å ta backup ved å trykke F8 under oppstart, men da fikk jeg etterhvert ei feilmld. under brenninga... Lurer bare på om det er noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt denne meldinga hver gang windows starter opp, uten å ta backup``?? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vista? Control Panel - Backup and Restore Center Settings under backup. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Vista?Control Panel - Backup and Restore Center Settings under backup. Tror dette har noe med Fujitsu Siemens å gjøre, ikke windows egen backup løsning. Klarer i allefall ikke å finne noen instillinger under det du nevner over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå