Luddezor Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Heisann, et bilde tatt av en nybegynner utenfor huset mitt en torsdags morgen. 1/13 lukkerhastighet og 100 iso Fyr løs, jeg vil gjerne lære hva som er galt og riktig : ) Endret 21. november 2008 av Luddezor Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vi har vel alle begynt der. Disse solnedgangene som er så fine når man ser de i levende live, skal det litt til for å få interessante på bilde. Det blir veldig fort et man har sett tusen ganger før. Det er nok ikke mange på forumet som har unngått å ta et sånt bilde. Fin solnedgang, men brukt så mange ganger at man ikke gidder se på det to ganger. Elg i solnedgang er en klisje, men elgen gjør faktisk sånne bilder mer minneverdige... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er nok riktig at dette er en klisje; men jeg synes du har fått til en del ting som er positive her. Du har plassert skogen helt nede i bildekanten, slik at vi ser at den er der, men den tar ikke unødvendig plass. Du har også to røde striper av skyer som skaper litt dynamikk i bildet. Men det jeg savner er noe som fanger blikket. Det er mulig at naturen rundt har såpass lite å bidra med, at den er ikke savnet. Men det er det som burde vært det - et stille tjern f.eks. Tom Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Hm, skjønner. Takker for respons. -Ludvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå