Øyjor'n Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Et bilde jeg tok fra Fiskebrygga i Bergen i høst, synes det var ganske artig. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Førsteinntrykket var en svimlende fargemetning. Det ble rett og slett for sterke farger her, det virkelig gløder av rød, grønn og blå. Det er kanskje det som var meningen, men det blir egentlig litt ubehagelig å se på. Jeg tror kanskje et litt større utsnitt hadde gjort seg. Kanskje såpass mye høyere at lyktestolpene blir med i sin helhet. Fargerikt og egentlig et ikke så ille motiv, og vinkelen synes jeg er helt grei, men det blir som sagt for mektig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg tror det hadde vært bedre om du hadde kommet deg over gaten og litt lengre opp mot høyre, slik at vi hadde sluppet å se gjerdet. Dvs. er du tøff nok, så kunne du stått på midtrabatten Det hadde nok blitt enda bedre. Er vel enig i at fargene ble litt vel oppblåste, det blir forsterket negativt ved at himmelen er utbrent. Men du skal ha en pluss i boken for å ha tatt bildet; jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har gått forbi der og ikke tatt bilde ... Tom Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Takker meget for kritikken! Skal prøve å gjøre noe med det, å legge ut resultatet. Faktisk, så er det søstra mi som bor i Bergen(jeg var bare på besøk, bor i Stavanger) som skal få creds: "Jon, Jon! Ta bilde av de huså der!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå