Gamer93 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei, jeg har nettopp kjøpt mæ guitar hero world tour og fant fort ut at gitaren ikke virker i mer en 5 sekunder før jeg ser at Xbox knappen slutter å lyse og alt av funksjon streiker i gitaren. Hva skal jeg gjøre !? (desperat) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei, jeg har nettopp kjøpt mæ guitar hero world tour og fant fort ut at gitaren ikke virker i mer en 5 sekunder før jeg ser at Xbox knappen slutter å lyse og alt av funksjon streiker i gitaren. Hva skal jeg gjøre !? (desperat) Du prøver å bytte batteri. Virker ikke det er det å returnere gitaren. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 batteriet ditt kan være flatt uansett om du har prøvd å ladet det i flere timer? Prøv med standard batterier. Lenke til kommentar
noxon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du har huska å trykke på knappen ved siden av memory card-lukene og på bunnen av gitaren samtidig etter at du har slått på gitaren? Slik det står beskrevet i brukermanualen? Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Problem løst, det var batteriene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå