Heffer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei. Jeg innstalerte ny driver til skjermkortet mitt, men fikk fort problemer etter at jeg la inn den nye. Så da kommer det store spørsmålet, hvordan går jeg tilbake til den jeg hadde/eller da fjerner den nye jeg la inn? Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei. Jeg innstalerte ny driver til skjermkortet mitt, men fikk fort problemer etter at jeg la inn den nye. Så da kommer det store spørsmålet, hvordan går jeg tilbake til den jeg hadde/eller da fjerner den nye jeg la inn? Har ikkje brukt funksjonen sjølv , men det går ann å trykke " Rull driver tilbake" på grafikkkort under enhetsbehandling... Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Hei. Jeg innstalerte ny driver til skjermkortet mitt, men fikk fort problemer etter at jeg la inn den nye. Så da kommer det store spørsmålet, hvordan går jeg tilbake til den jeg hadde/eller da fjerner den nye jeg la inn? Har ikkje brukt funksjonen sjølv , men det går ann å trykke " Rull driver tilbake" på grafikkkort under enhetsbehandling... Takk for svaret. Tror jeg fikk ordnet det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå