Gå til innhold

Hva er egentlig vitsen med virus?

iver89

Anbefalte innlegg

Hadde et virus på PCen min forrige uke. Het noe sånn som W32.Pinfu (høres finsk ut), og gjorde at maskinen min ble utrolig treg! Det tok noe over 2 minutter å åpne en mappe (tuller ikke), og av og til låste maskinen seg. I begynnelsen kunne jeg gå inn i Task Manager og avslutte den "Processesen" som het noe THTYP.EXE, men etter hvert greide viruset å fukke opp Task Manager også. Fant så til slutt Norten Antivirus CDen min (hadde glemt å installere det fra før) og installerte dette, og da jeg skulle fjerne viruset hadde det fukke opp NAV også! Endte med at jeg måtte formatere og reinstallere Windows.

Så, jeg spurte meg selv, hva er egentlig vitsen med virus? Programmereren får jo ikke skrive navnet sitt noe sted, og han/hun vet jo ikke hvem som har fått viruset, eller om det er totalt utryddet. Av og til blir et virus så stort og ødeleggende at det kommer på TV, nettaviser ol, men det skjer veldig skjeldent.

Folk som lager virus har fritids, min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett deg her på fanget mitt så skal jeg fortelle deg et eventyr gutten min:

Det var en gang en STOOOR IDIOT som plutselig fant ut "nå skal jeg spre faenskap"

Slik begynte det og flere og flere IDIOTER fant ut at dette var veldig gøy.

Den dag i dag er det en hel haug av asosilae pc nerder som sitter og piller seg i nesen og bruker den lille fritiden de har fra pcen til å lage virus på pur faenskap.

HELDIGVIS finnes antivirus som hjelper oss på vei...

Konklusjon: DREP ALLE VIRUS SPREDERE OG HACKERE

BRENNI HELVETE :evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

Sett deg her på fanget mitt så skal jeg fortelle deg et eventyr gutten min:

det var en gang en gutt som ville tjene penger, så kom han på at han kunne lage et antivirus program, men hva skulle det beskytte mot?

så satte han seg ned og laget et virus, så spredde han det, så tjente han masse penger, men en dag han hadde drukket så sa han dette til vennene sine. De ville også tjene penger så de laget sine egne virus og virusprogram. Men så engang prøvde en mann og gjøre dette, men de andre virusprogrammene tok viruset hans og da kunne ikke han lage sitt eget antivirusprogram og tjente ikke masse penger. Da bestemte han seg for å fukke opp for de andre antivirus produsentene men de kom snart ut med en oppdatering som fjernet det og. Når han lå på døden leie kom djevel til han og gav han et tilbud, han fikk leve hvis han fortsatte å lage nye virus, og denne taperen sitter fortsatt den dag i dag og lager nye virus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...