MrLuni Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som har prøvd FragFX? Den er ganske bra ut. Omtale: http://gear.ign.com/articles/799/799262p1.html film: Og er det noe sånt til Xbox? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Skal vist funke veldig bra, men det kommer en ny forbedret versjon i februar så jeg ville ventet. Tror ikke det finnes noe lignende for xbox. Endret 21. november 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Me too ogsaa meget nysgjerrig paa denne. Ingen som har proevd? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Frister veeeeldig mye, men siden det kommer en ny i februar så venter jeg. Får en Arcade i posten nå snart, så skal nokk klare å vente Men den FragFX må jo være killer i fps spill da! Rart det ikke er en som passer på xbox og ps3 Endret 22. november 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 ......men det kommer en ny forbedret versjon i februar så jeg ville ventet. Sorry at jeg er saa lat - men vet du hva forskjellen(e) er? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 ......men det kommer en ny forbedret versjon i februar så jeg ville ventet. Sorry at jeg er saa lat - men vet du hva forskjellen(e) er? Ingen aning Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) splitfish.com Endret 22. november 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 er nokk lurest å vente. Ser veldig kult ut dette ja. Bad Company med denne burde være barnemat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå