Dr. Mobius Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Melk er også farlig om man drikker for mye av det...Alt er farlig, og man dør uansett. Lev akkurat slik du vil og drikk det du vil. Du mister kanskje noen uker av livet ditt... So what? Det er jo de siste ukene du mister uansett, og da er du bare gammel og dement likevel. Slapp av og kos deg! Problemet er ikke at livet blir kortere men at han føler seg dårligere og får lavere livskvalitet. Det er vel ikke akkurat å kose seg? Hva så? Han koser seg jo på veien dit. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 jeg aner ikke,men det er slik. uten sukker vil ikke pepsien smake det samme så da bruker de andre metoder og søtningsmidler for å få noe som er tilnærmet lik sukker for å få samme smaken som pepsi med sukker. derfor blir egenskapene temmelig like. folk tenker på sukker som noe som skader tenner og gjør deg fet. vel søtningsmidler erstatter sukkeret,men gjør mye av den samme "faenskapen" som sukker gjør når det gjelder tenner og kropp. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Og det er faktisk farligere enn sukker. Sier hvem? Du? Jeg vidreformidler det. Vel, saken er søtningsmiddelet aspartam brukes i mange lettbruser, og det er trekt konklusjoner som tilsier at aspartam er skadelig for noen, kanskje ikke alle, men det er ihvertfall ikke sunt. Ta et kjapt søk på google og les litt. Og du dicktator, ta gjerne og undersøk litt før du kommer med slike uttalelser. PS: Sjekk gjerne denne linken for sideeffekter med aspartam Endret 21. november 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Men søtningsstoffer inneholder ikke kalorier. Hence ingenting som gjør deg feit. Men man blir slapp og får mer lyst på mat. Så kanskje man blir fetere likevel. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg kan garantere deg en ting: Tennene dine kommer ikke til å se fine ut... Var jeg deg ville jeg sluttet å drikke det med en gang... Ender jo bare opp med å skifte de ut etterhvert, er jo ikke så dyrt det. Bare en 20 000 per tann rundt omkring.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg kan garantere deg en ting: Tennene dine kommer ikke til å se fine ut... Var jeg deg ville jeg sluttet å drikke det med en gang... Ender jo bare opp med å skifte de ut etterhvert, er jo ikke så dyrt det. Bare en 20 000 per tann rundt omkring.. Please. Tannblekningsprodukter fra USA. 4 dollars per tann. Gjør ikke noe om tannen er rotten inni så lenge den er hvit utenpå. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) En venn av meg har drukket MYE cola opp igjennom åra, nå har han magesår, og legene finner rett og slett ikke noe magesyre i kroppen hans. Ikke på undersøkelsen han var på just nå ihvertfall. Vær forsiktig. En cola nå og da er selvsagt ikke dødelig, men det sier seg selv at det ikke lønner seg å drikke 2 liter hver dag. Han er 18 btw. Endret 21. november 2008 av mrhenrik Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg kan garantere deg en ting: Tennene dine kommer ikke til å se fine ut... Var jeg deg ville jeg sluttet å drikke det med en gang... Ender jo bare opp med å skifte de ut etterhvert, er jo ikke så dyrt det. Bare en 20 000 per tann rundt omkring.. Please. Tannblekningsprodukter fra USA. 4 dollars per tann. Gjør ikke noe om tannen er rotten inni så lenge den er hvit utenpå. Sa jeg at de ble misfargede? Emaljen forsvinner, og tennene går fra å være fyldige og fine til å bli tynne, spinkle og ekle å se på... Bleking kan ikke fikse denslags... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kva er mest farleg av cola zero og pepsi max? Hva vil du helst gjøre; hoppe fra en 1000m høy bygning eller et 1000m høyt fjell, uten fallskjerm? Resultatet er det samme. Nå finnes ikke 1000 meter høye bygninger enda, må nok vente en 5 års tid når 1000 meters bygningene i midt-østen/Asia står klar . Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 jeg har drukket et glass med Pepsi og føler meg ikke bra. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Pepsi Max dreper meg Gjem deg og ring 112... Edit: Pepsi smaker dårlig Cola. Død Cola. Eller var det noe annet som gjorde det... Endret 22. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Bytt det ut med vatn på flaske. Det er dyrt å kjøpe vatn, men dersom alternativet er Pepsi (brus) så er det faktisk ein ganske billig investering i helsa di resten av livet. Jeg kan garantere deg en ting: Tennene dine kommer ikke til å se fine ut... Var jeg deg ville jeg sluttet å drikke det med en gang... Ender jo bare opp med å skifte de ut etterhvert, er jo ikke så dyrt det. Bare en 20 000 per tann rundt omkring.. Please. Tannblekningsprodukter fra USA. 4 dollars per tann. Gjør ikke noe om tannen er rotten inni så lenge den er hvit utenpå. Så lenge du ikkje har problem med å leve i konstant smerte resten av livet så kjør på! Endret 22. november 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 1. Kjøp mange tuteflasker (olden og imsdal og slikt) og sitron/lime 2. Drikk dem opp. 3. Fyll alle med vann, isbiter og en sitronskive/limeskive, og sett i kjøleskapet. 4. Nyt kaldt, naturlig og rent vann daglig. Repetér nummer 3 på alle som er tomme. Det er rådet mitt. Det å drikke rent og kaldt vann med sitronsmak/limesmak er en herlig følelse. Kunstige søtningsstoffer misliker jeg, de gir en så falsk smak til brusen og har veldig mange minus. Brus med sukker gjør at en legger på seg, ja, men da drikker du for mye. Brusdrikking bør begrenses til helga og spesielle anledninger, men kan ikke si at jeg har oppnådd det helt selv. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 jeg vet det jeg også..........klarer ikke alltid å stå imot selv.....det smaker så godt når det er kaldt;) Lenke til kommentar
frentix Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg drakk mye lightbrus før , helt til det kom frem at Aspartam (søtningstoff som brukes i lightbrus) er skadelig , så gikk jeg over til farris og 60/40(tine juicedrikk). Smaker egentlig like bra det Så er det verken sukker eller søtningstoff der. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg drikker 1,5-2 liter pepsi max hvær dag.Og pappa sier jeg må slutte med dette fordi det er farlig. Spørsmålet er: Tror dere at jeg dør av det? Switch om til Cola så går det bra. Pepsi og spesielt Max/Uten sukker er skam Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Var hos spesialist på sykehuset jeg for ikke lenge siden. Sa at jeg drikker mye Pepsi max, og spurte hva han mente om det. Han mente det var helt greit, og mye bedre enn brus med sukker. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Sa at jeg drikker mye Pepsi max, og spurte hva han mente om det. Han mente det var helt greit, og mye bedre enn brus med sukker. Merkelig svar du fikk må jeg si, en rekke tester/forsøk har vist at kunstige søtningsstoffer sliter mye mer på kroppen, mye fordi kroppen blir "lurt" (Skal ikke gå så altfor dypt inn i det, for mer peil har ikke jeg ) Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Begynn og drikk noe annet enn max da. Søtningstoffer er så vidt jeg vet kreftfremkallende, gjør det fetere enn vanelig sukker og får du for mye av det "spiser" det opp jernen din :O Tror det er noe i det frane din sier jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå