Gå til innhold

Pepsi Max dreper meg

MrLian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Faren din er en meget fornuftig mann. Om du ikke dør av det, kommer i så måte livet ditt til å bli betraktelig dårligere. Det er ingen tvil om at sjansen for sykdommer øker betraktelig.

Lenke til kommentar

Melk er også farlig om man drikker for mye av det...

Alt er farlig, og man dør uansett. Lev akkurat slik du vil og drikk det du vil.

Du mister kanskje noen uker av livet ditt... So what? Det er jo de siste ukene du mister uansett, og da er du bare gammel og dement likevel.

Slapp av og kos deg!

Lenke til kommentar

Tja, på lang sikt så har jo både de kunstige søtningstoffene og surhetsnivået i pepsien svært ugunstige effekter på din helse.

Hvor lenge du kan holde på er avhengig av mengden du drikker, men kjenner en som har drukket coca cola light så og si hele sitt voksent liv (25-35år) og er enda i live.

Lenke til kommentar
Jeg kan garantere deg en ting: Tennene dine kommer ikke til å se fine ut... Var jeg deg ville jeg sluttet å drikke det med en gang...
Kutt ned til 0,5 hver dag så ligger du bedre an. Så lenge du du føler deg bra, har penger nok, får chicks i ny og ne, ikke blir overvektig eller deprimert så trenger du trenger du ikke kutte ned.

Trådstarters valg hvem han vil høre på, men ikke kom om 2 år og si at jeg ikke advarte deg :p

Endret av Wubbable
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Kva er mest farleg av cola zero og pepsi max?

Hva vil du helst gjøre; hoppe fra en 1000m høy bygning eller et 1000m høyt fjell, uten fallskjerm? Resultatet er det samme.

Lenke til kommentar
Jeg kan garantere deg en ting: Tennene dine kommer ikke til å se fine ut... Var jeg deg ville jeg sluttet å drikke det med en gang...
Kutt ned til 0,5 hver dag så ligger du bedre an. Så lenge du du føler deg bra, har penger nok, får chicks i ny og ne, ikke blir overvektig eller deprimert så trenger du trenger du ikke kutte ned.

Trådstarters valg hvem han vil høre på, men ikke kom om 2 år og si at jeg ikke advarte deg :p

Yeah han bør selvfølgelig ikke drikke 2 liter hver dag. Hvis man drikker 2 liter lett-brus hver dag så fikser man nemmelig ikke Musha's liste over hva som er viktig her i livet. Ikke over tid i hvertfall. Ergo kutt ned. Yep.

Lenke til kommentar
Melk er også farlig om man drikker for mye av det...

Alt er farlig, og man dør uansett. Lev akkurat slik du vil og drikk det du vil.

Du mister kanskje noen uker av livet ditt... So what? Det er jo de siste ukene du mister uansett, og da er du bare gammel og dement likevel.

Slapp av og kos deg!

Problemet er ikke at livet blir kortere men at han føler seg dårligere og får lavere livskvalitet. Det er vel ikke akkurat å kose seg?

Lenke til kommentar
Og det er faktisk farligere enn sukker.

Sier hvem? Du?

sier faren min som er tannlege. ikke akkurat farligeRe,men vel så ille. det bare høres bedre ut utad ved å si at det er null sukker. salgstriks.

Kan du begrunne at dette er et "salgstriks"? De lyver ikke når de sier at det er null sukker. Hva er det som gjør det kunstige søtstoffet "vel så ille" som sukker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...